Guld farve til fondant..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.897 visninger
4 svar
0 synes godt om
14. december 2010

Den lykkelige

Jeg skal lave en julehjerte kage til juleaften.. Havde tænkt mig at lave den rød og guld.. men kan ikke finde nogle steder på nettet man kan købe det  Nogen der ved?? Fra kagebutikken er porto vildt dyr.. bare den i sig selv koste 3 gange farvens pris.. Og skal ikke bruge andet end den farve.. nogen der ved hvor??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2010

birgitte

altså der er jo flere muligheder:

dinkage.dk mener porto afhænger af vægten hos dem

specialkøbmanden.dk her er porto gratis over 600 ellers tror jeg det er 60 kroner (ret dyrt)

kagekompaniet.dk mener desværre os de er dyre. men afhængig af hvor du bor er der jo os butikker og der er porto jo ikke et problem

ved speciakøbmanden er åbnet i århus og vist har et mindre udsalg hos en butik i rander og ellers er han vist at finde i kbh???

Anmeld

14. december 2010

birgitte

her er et link til din kage og der er både guld og rød til at male med og os guld dust og rød til indfarvning go fornøjelse

http://dinkage.dk/farver-22/flydende-farver-38/

ps prisen for en rød og guld ser ud til at være 84 for farver og 25 i porto så det er da rimeligt

Anmeld

14. december 2010

Den lykkelige

birgitte skriver:

altså der er jo flere muligheder:

dinkage.dk mener porto afhænger af vægten hos dem

specialkøbmanden.dk her er porto gratis over 600 ellers tror jeg det er 60 kroner (ret dyrt)

kagekompaniet.dk mener desværre os de er dyre. men afhængig af hvor du bor er der jo os butikker og der er porto jo ikke et problem

ved speciakøbmanden er åbnet i århus og vist har et mindre udsalg hos en butik i rander og ellers er han vist at finde i kbh???

Årh tusind tak.. har netop bestilt derfra.. Tusind tak!!

Anmeld

15. december 2010

birgitte

milopilo skriver:

Årh tusind tak.. har netop bestilt derfra.. Tusind tak!!

var så lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.