Pis oss, mand!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

694 visninger
9 svar
0 synes godt om
14. december 2010

oo

så sidder vi og glor tv2 reklamer i foregårs og så kommer der en reklame for Brdr. Prices nye kogebog og Søren siger meget hånligt "åh! det er bare sådan en TYPISK julegave som ALLE får i år!"

FÅRK!

der ligger en brdr. Price kogebog i min kjoleskuffe og venter på at Søren pakker den op juleaften

og jeg syntes jeg var så genial fordi han har ævlet om brdr. Price og en stenmorter det sidste halve år og jeg har købt begge dele til ham. Og bare indenfor den sidste uge har han een gang sagt "ih, vi skulle have en morter" (da vi skulle lave enebærgryde) og "Jeg kunne godt tænke mig at lave den der kylling som brdr. Price lavede i det der program" og så måtte vi jo ind på dr.dk og kigge opskriften selvom kogebogen lå i skuffen lige ved siden af, så jeg synes jo fandmer jeg havde ramt PLET.

nåh! skidespræller, sir jeg bare. jeg må køre på min julegave fra sidste år og hvor stjernegod den var så han ikke bitcher alt for meget når han får gaverne i år

ps. men det er lidt ligesom om julegaverne herhjemme ikke glider så godt i år. jeg har jo ønsket mig en pibe. og ønsket og ønsket og ønsket mig en pibe. og til sidst sagde Søren "man kan godt ønske sig noget så meget at ønsket sletter sig selv" (fordi han ikke gad købe en pibe til mig når jeg ikke vil ryge på den, men bare spille klog med den) og så begyndte jeg at tude. ja sgu! det var ikke en gang med vilje  så blev han nødt til at LOVE at give mig en pibe alligevel...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2010

Milka

Tjuhl skriver:

så sidder vi og glor tv2 reklamer i foregårs og så kommer der en reklame for Brdr. Prices nye kogebog og Søren siger meget hånligt "åh! det er bare sådan en TYPISK julegave som ALLE får i år!"

FÅRK!

der ligger en brdr. Price kogebog i min kjoleskuffe og venter på at Søren pakker den op juleaften

og jeg syntes jeg var så genial fordi han har ævlet om brdr. Price og en stenmorter det sidste halve år og jeg har købt begge dele til ham. Og bare indenfor den sidste uge har han een gang sagt "ih, vi skulle have en morter" (da vi skulle lave enebærgryde) og "Jeg kunne godt tænke mig at lave den der kylling som brdr. Price lavede i det der program" og så måtte vi jo ind på dr.dk og kigge opskriften selvom kogebogen lå i skuffen lige ved siden af, så jeg synes jo fandmer jeg havde ramt PLET.

nåh! skidespræller, sir jeg bare. jeg må køre på min julegave fra sidste år og hvor stjernegod den var så han ikke bitcher alt for meget når han får gaverne i år

ps. men det er lidt ligesom om julegaverne herhjemme ikke glider så godt i år. jeg har jo ønsket mig en pibe. og ønsket og ønsket og ønsket mig en pibe. og til sidst sagde Søren "man kan godt ønske sig noget så meget at ønsket sletter sig selv" (fordi han ikke gad købe en pibe til mig når jeg ikke vil ryge på den, men bare spille klog med den) og så begyndte jeg at tude. ja sgu! det var ikke en gang med vilje  så blev han nødt til at LOVE at give mig en pibe alligevel...

han kommer da til at elske den! don't believe the hype. eller omvendt

Anmeld

14. december 2010

AnneBJ

Haha hvor godt!

Men det er altså tilladt at ytre sådan, uden nødvendigvis at mene det! Jeg kan stadig huske at jeg som 4 årig (ja okay, ikke samme sted i livet som Søren, eller noget, men alligevel) virkelig, brændende ØNSKEDE mig en babyborn dukker.

Det havde min mor og far så købt til mig, og d. 23. december ytrede jeg, at sådan én gad jeg i hvert fald ikke have!!! Så min mor drønede - believe or not - faktisk ned og byttede den, fordi en stædig 4 årig havde ændret mening.

Den 24. kom, vi åbnede gaver, og jeg aner ikke hvad jeg fik - jeg tudbrølede bare over at jeg IKKE fik en babyborn dukke...

Nåh, måske lidt off topic, men altså, måske KONSTATEREDE Søren bare, at det bliver et hit i år, fordi det er en skidegod bog og derfor en oplagt julegave?

Jeg synes i hvert fald det er nogle gode gaver du har købt til ham!

Anmeld

14. december 2010

TbCp

Du skal da ikke sidder der og PIVE(Pibe) Trine... øhh.. eller noget.

Sidste år havde jeg fundet den mest fantastiske julegave til carsten... To billetter til Rammsteinkoncert... jeg GLÆDEDE mig til at give ham dem juleaften.

D. 24. om morgenen havde han så en lille ekstra overraskelse til mig.... Rammsteinbilletter

Nå men vi fik jo alligevel en super god koncert og jeg er sikker på at Søren alligevel bliver helt vildt glad for både BOGog Morter

Anmeld

14. december 2010

oo

TbCp skriver:

Du skal da ikke sidder der og PIVE(Pibe) Trine... øhh.. eller noget.

Sidste år havde jeg fundet den mest fantastiske julegave til carsten... To billetter til Rammsteinkoncert... jeg GLÆDEDE mig til at give ham dem juleaften.

D. 24. om morgenen havde han så en lille ekstra overraskelse til mig.... Rammsteinbilletter

Nå men vi fik jo alligevel en super god koncert og jeg er sikker på at Søren alligevel bliver helt vildt glad for både BOGog Morter

ja, det kan jeg faktisk godt huske og jeg fortalte Søren om det også

Anmeld

14. december 2010

lion

Men du har jo købt tingene i god mening efter det Søren går og siger.

Det kan jo godt være han siger sådan, men at han bliver super glad for gaven. Men hvad med du tager lidt fis på ham, og i gaven lægger en kort med teksten: åh! det er bare sådan en TYPISK julegave som ALLE får i år!" Men jeg synes alligevel du skal ha den.

Anmeld

14. december 2010

Barbamama

Ha ha ha åh nej dog.... Typisk!!!! Men han bliver da glad for den!!! Bare vent og se!

Anmeld

14. december 2010

oo

lion skriver:

Men du har jo købt tingene i god mening efter det Søren går og siger.

Det kan jo godt være han siger sådan, men at han bliver super glad for gaven. Men hvad med du tager lidt fis på ham, og i gaven lægger en kort med teksten: åh! det er bare sådan en TYPISK julegave som ALLE får i år!" Men jeg synes alligevel du skal ha den.

haha, god ide!! jeg tror jeg skal skrive noget i den retning inde i bogen

Anmeld

19. december 2010

mariamiss6

Tjuhl skriver:

FÅRK!

Årh nej Trine dog hehehhe.....

Kan du ikke købe en ekstra lille sag til ham, som ikke handle om Price mad?

så kan du skrive på den ene "allemandsgaven, til Søren fra Trine" og på den anden, "den gode gave, til Søren fra Trine"

Uheldigt med den Pibe hva'

Men hvor har du dog også bar eønsket digd en altså og mon ikke der vanker en enkelt lille sag mere til dig? måske det han ellers havde haft i tankerne?

Anmeld

19. december 2010

businesstigger

Min mand har fået den som del af en firma gave og har allerede snakket om flere ting derfra der skal prøves. Er sikker på at Søren nok også skal blive glad for den trods den uheldige bemærkning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.