vil bare lige blære mig med min kæreste .. :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

891 visninger
15 svar
0 synes godt om
14. december 2010

NessaXenia

hej pigerne.

Min kæreste og jeg var til julefrokost i lørdags, og jeg syntes bare hun så hamrende godt ud.  En meget stolt kommende far til vores

lille pige..

Tog meget tidligt hjem vi havde været til 70 års fødselsdag kl 9-14 og så denne julefrokost kl 16 - ?? og han blev og festede videre..

kom så væltende hjem i en ordenlig brandert kl 5, væltede både sig selv og tørrestativ da han skulle hove sokkerne af den kære mand.

Sys i ikke bare han ser super godt ud?   Han er bare så stolt over vores lille pige

- bare lige en lille blæretråd..

Knus  Ha en deeejlig dag..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2010

Lone Jakobsen

he he, sikke en dejlig tråd hvor er det dejligt at du har så skøn en mand som bare glæder sig til at blive far

Anmeld

14. december 2010

klmf

Han ser da søøøøød ud Men ville gerne se billedet af den kære dreng viklet ind i tørrestativet i en kæmpe koger

Anmeld

14. december 2010

frk Jensen

lotchen skriver:

Han ser da søøøøød ud Men ville gerne se billedet af den kære dreng viklet ind i tørrestativet i en kæmpe koger

Ja det ville give et mega godt grin...

Anmeld

14. december 2010

NessaXenia

lotchen skriver:

jeg lå og sov da han kom væltende ind i soveværelset, først smadre han foden ind i dørkarmen, så for han blindet sig hen til sengens ende hvor han begynder at tage tøjet af, han stod og gyngede og prøvede at holde balancen, da han kom til bukserne fik han næsten det enen bukseben af da han falder baglæns ned i tørrestativet fyyldt med tøj, og ligger og roder rundt dernede på gulvet blandt næsten tørt tøj, og sig selv i sin kæmpe brandert, jeg ku næsten ikke holde masken og han var stadig viklet ind i sine bukser da han kom op og stå og holde i sengen så skal han bare have sokkerne af og han står op og forenden af sengen, hiver i den ene sok da han vipper forover på hovedet ned i sengen, DÉR ku jeg ikke holde masken og skræld grinede, stakkels mand.

der stort set sov næste dagen væk...

Anmeld

14. december 2010

NessaXenia

nutche skriver:

he he, sikke en dejlig tråd hvor er det dejligt at du har så skøn en mand som bare glæder sig til at blive far

jah han er så stolt og glæder sig sådan

Anmeld

14. december 2010

Sees

*PIIIIIIIIFT!*
Kan da godt forstå du gerne vil blærer dig - Det ville jeg også gøre hvis jeg havde sådan en charmetrold af en kæreste

Anmeld

14. december 2010

NessaXenia

Sees. skriver:

*PIIIIIIIIFT!*
Kan da godt forstå du gerne vil blærer dig - Det ville jeg også gøre hvis jeg havde sådan en charmetrold af en kæreste

jah ik  charmebasse.

Anmeld

14. december 2010

klmf

Nina Sophia skriver:

jeg lå og sov da han kom væltende ind i soveværelset, først smadre han foden ind i dørkarmen, så for han blindet sig hen til sengens ende hvor han begynder at tage tøjet af, han stod og gyngede og prøvede at holde balancen, da han kom til bukserne fik han næsten det enen bukseben af da han falder baglæns ned i tørrestativet fyyldt med tøj, og ligger og roder rundt dernede på gulvet blandt næsten tørt tøj, og sig selv i sin kæmpe brandert, jeg ku næsten ikke holde masken og han var stadig viklet ind i sine bukser da han kom op og stå og holde i sengen så skal han bare have sokkerne af og han står op og forenden af sengen, hiver i den ene sok da han vipper forover på hovedet ned i sengen, DÉR ku jeg ikke holde masken og skræld grinede, stakkels mand.

der stort set sov næste dagen væk...

Se dér ville kameratelefonen virkelig have kommet til sin ret De er så søde når de koger rundt - men åh hvor er de syge næste dag, de er jo liiige ved at dø

Anmeld

14. december 2010

NessaXenia

lotchen skriver:

Se dér ville kameratelefonen virkelig have kommet til sin ret De er så søde når de koger rundt - men åh hvor er de syge næste dag, de er jo liiige ved at dø

jeg fortrød også bare at min tlf ikke lå inde ved sengen den nat..

haha ellers havde i altså fået den at se

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.