Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Sees. skriver: Hvor er I søde alle sammen Jeg ligger desværre syg herhjemme med bræk-syge Lasse siger at jeg ikke skal pive (Han har det jo altid 100 gange værre end mig )Og ikke nok med det, så har han vidst også glemt min fødselsdag.. Århha, MÆND!
Hvor er I søde alle sammen Jeg ligger desværre syg herhjemme med bræk-syge Lasse siger at jeg ikke skal pive (Han har det jo altid 100 gange værre end mig )Og ikke nok med det, så har han vidst også glemt min fødselsdag.. Århha, MÆND!
Ej han har da ikke glemt din fødselsdag... SÅ er det helt klart lovligt at give ham en spark i bagen...
Øv du er syg... Rigtig god bedring til dig Smukke...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MoarJ skriver: Hjertelig tillykke med fødselsdagen smukke! Håber du får en super fantastisk, med masser af hygge... Tillykke med fødselsdagen endnu engang! Kram Herfra...
Hjertelig tillykke med fødselsdagen smukke!
Håber du får en super fantastisk, med masser af hygge...
Tillykke med fødselsdagen endnu engang!
Kram Herfra...
Tillykke med dagen søde. Håber den bliver super dejlig.Knus fra mig til dig.Sussie(som også fejrer føds'dag for sin mand)
SussieThyssen skriver: Tillykke med dagen søde. Håber den bliver super dejlig.Knus fra mig til dig.Sussie(som også fejrer føds'dag for sin mand)
Tak, søde Sussie.Og STORT tillykke med manden din
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128