Tak til min dagplejemor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.070 visninger
4 svar
0 synes godt om
1. september 2008

Heidi B

Hej med jer

Ville bare lige dele med jer hvor glad jeg er for min dagplejemor. Alle min bekymringer og fordomme er gjort til skamme. :$
Jeppe og Mikkel startede i vuggestue da de var 13 mdr, på Frederiksberg. Det gik super, de havde to yndlingsvoksne på stuen, og var glade for at være der. MEN så skulle vi jo flytte. Så da de var næsten 18 mdr, starter de i DP, mod min vilje. Må indrømme at jeg ikke kendte så meget til dagpleje verdenen, og skal lige sige at både min mor og min søs er pædagoger. Jeg har selv i mine unge dage været medhjælper i en vuggestue. Så jeg havde rigtig mange fordomme ang dp. MEN jeg skal da lige love for at Dorte, min dp, har lavet om på det. Hun er så omsorgsfuld, kærlig, sød, opmærksom og betænksom. Mikkel har jo lige fået konstateret glutenallergi, det tager hun i stiv arm. Hun har lige givet dem fødselsdags gaver, det synes jeg er stort. Og hun ser næsten ked ud, når jeg siger drengene holder fri. Så nu har jeg sagt til Dorte at selvom de får tilbudt VG, så bliver de hos hende!!! De har det bare så godt, og er glade når de skal afleveres og glade når de skal hjem.
Det bare så dejligt!!!!
Tak Dorte!!!(H)

Knuz Heidi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2008

Honningblomst

DEJLIGT....:) sådan en dagplejer sagde vi desværre farvel til i fredags...
Men dejligt for jer og godt at få lidt ny indsigt, ikke..;)
Knus Eva..

Anmeld

1. september 2008

MorCamilla

Hvor er det bare så dejligt for jer. og også en vigtig ting for drengene at de kan lide at være hvor de er og at de er godt tilpasse der.. Hvor er det dejligt..
Sådan en dagplenemor har vi også, hun er bare skøn, Mikkel spørger ind i mellem i weekenden om han ikke skal om til Marianne, det er bare så dejligt...

Anmeld

1. september 2008

Kvindemin

Ej hvor er jeg misundelig.
Hvor er det bare dejligt!
Kan desværre ikke sige det samme :s

(H)

Anmeld

1. september 2008

bette

ej hvor skønt.. det er bare herligt når man bliver positiv overrasket og når børnene bare trives.. :D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.