Der røg blodtrykket lige op.. Hihi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

476 visninger
5 svar
0 synes godt om
14. december 2010

Sabsy

Hahaha puha måske jeg lige skulle sætte mig to min og trække vejret lidt..Gør hele hytten (forårsrent- vasker tøj, gør rent i hver en krog, ordner skabene osv.) ren, og lige pludselig efter jeg havde stået i køkkenet i ti min ville jeg de hvad Benjamin lavede, han er begyndt at kravle, så måtte lige se hvad der foregik, kommer ind i stuen men der er ingen Benjamin.. Hmm tjekkede sovevær, gang og toilet- stadigvæk ingen Benjamin.. PANIK!!! - gik igen ind i sovevær., og så ligger han i sin seng UNDER dynen og sover... Puuhaa!! Men må indrømme jeg grinte lidt af mig selv.. God dag til jer alle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2010

Jibbe

Puha det lyder da også til at det var lidt for spændende!

Anmeld

14. december 2010

Lone Jakobsen

he he, jeg ku engang ikke finde Rasmus, fordi jeg havde glemt at han var blevet puttet

Anmeld

14. december 2010

klmf

nutche skriver:

he he, jeg ku engang ikke finde Rasmus, fordi jeg havde glemt at han var blevet puttet

Ha ha, den har jeg også lavet. Gik TOTALT i panik og rendte rundt over det hele indtil jeg løb forbi barnevognen og så de to små hænder stikke op.... Nå jamen, så går jeg da bare ind og banker min søvndepriverede barselshjerne ind i væggen.....

Anmeld

14. december 2010

Lone Jakobsen

lotchen skriver:

Ha ha, den har jeg også lavet. Gik TOTALT i panik og rendte rundt over det hele indtil jeg løb forbi barnevognen og så de to små hænder stikke op.... Nå jamen, så går jeg da bare ind og banker min søvndepriverede barselshjerne ind i væggen.....

he he he, her ledte jeg i det meste af huset (min mand opdagede slet ikke hvad jeg lavede) indtil jeg pludselig udbrød "åh han sover sgu da"

Anmeld

14. december 2010

klmf

nutche skriver:

he he he, her ledte jeg i det meste af huset (min mand opdagede slet ikke hvad jeg lavede) indtil jeg pludselig udbrød "åh han sover sgu da"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.