må han godt det eller?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

335 visninger
6 svar
0 synes godt om
14. december 2010

Alberts/

jeg har en dreng på 14 uger som kan trille fra mave til ryg og ryg til mave, og om natten sover han rigtig uroligt og ender somregl nede i fodenden liggende på maven, ligger ham altid på ryggen i den rigtige ende men hver morgen er han i fodenden og ja så på maven, og havde hørt at de ikke må ligge på maven, men er det iorden,eller hvad søren gør jeg,?

han hiver sig også op og sidde når han leget under hans legestativ men er der altid med en pude til bag hans ryg så han ikke slår sig, men er det ikke tideligt han gør det, altså han hiver sig i en af de der store med lege ting og så kommer han helt op og sidde, syntes det går alt for stærkt, men er det ikke tideligt?

når han ligger på legetæppet alene kan han ikke have sit statv over sig for vil ikk have han slår sig,

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2010

Diana...

Så snart han kan vende sig selv så må han gerne sove på maven. Det er kun hvis de ikke kan vende sig. 

Jo det er lidt tidligt han begynder at kunne trække sig selv om og side, han er ca 3 1/2 måned ikk? Men han vil jo bare frem i livet, men det er ikke særlig sund at de sidder så tidligt så vidt jeg ved. 

Har du sænket hans seng så når han kan komme sådan rund. 

Knus Diana

Anmeld

14. december 2010

Valle81

Alberts/ skriver:

jeg har en dreng på 14 uger som kan trille fra mave til ryg og ryg til mave, og om natten sover han rigtig uroligt og ender somregl nede i fodenden liggende på maven, ligger ham altid på ryggen i den rigtige ende men hver morgen er han i fodenden og ja så på maven, og havde hørt at de ikke må ligge på maven, men er det iorden,eller hvad søren gør jeg,?

han hiver sig også op og sidde når han leget under hans legestativ men er der altid med en pude til bag hans ryg så han ikke slår sig, men er det ikke tideligt han gør det, altså han hiver sig i en af de der store med lege ting og så kommer han helt op og sidde, syntes det går alt for stærkt, men er det ikke tideligt?

når han ligger på legetæppet alene kan han ikke have sit statv over sig for vil ikk have han slår sig,

Når han selv vender sig om på maven så må han gerne - og du kan jo heller ikke rende hele natten og vende ham:0)

Anmeld

14. december 2010

Alberts/

Diana... skriver:

Så snart han kan vende sig selv så må han gerne sove på maven. Det er kun hvis de ikke kan vende sig. 

Jo det er lidt tidligt han begynder at kunne trække sig selv om og side, han er ca 3 1/2 måned ikk? Men han vil jo bare frem i livet, men det er ikke særlig sund at de sidder så tidligt så vidt jeg ved. 

Har du sænket hans seng så når han kan komme sådan rund. 

Knus Diana

nej min sp har sagt det ikke er sundt de sidder for tideligt. han får heller ikke so til det men bliver ved med at hive sig op. og han bliver mega sur når jeg fjerner stativet men er der altid når den er der, så kan jeg altid tage snoren fra ham så han ikke sidder op,

ja sengen er sinket da jeg var rej for han ville falde ud,

men han vil sørme gerne frem i livet syntes det går alt for stærkt

Anmeld

14. december 2010

Alberts/

Valle81 skriver:

Når han selv vender sig om på maven så må han gerne - og du kan jo heller ikke rende hele natten og vende ham:0)

nej det er ihvertfald træls, så lader jeg ham bare rode rundt(:

Anmeld

14. december 2010

Diana...

Alberts/ skriver:

nej min sp har sagt det ikke er sundt de sidder for tideligt. han får heller ikke so til det men bliver ved med at hive sig op. og han bliver mega sur når jeg fjerner stativet men er der altid når den er der, så kan jeg altid tage snoren fra ham så han ikke sidder op,

ja sengen er sinket da jeg var rej for han ville falde ud,

men han vil sørme gerne frem i livet syntes det går alt for stærkt

He he ja den lille bandit han vil da bare have der skal ske noget mere 

Anmeld

14. december 2010

Alberts/

Diana... skriver:

He he ja den lille bandit han vil da bare have der skal ske noget mere 

ja når jeg underholder ham skal jeg heletiden have en ny underholdning i ærmet for han bliver hurtig træt af én ting og vil vider til noget andet, hihi og så vil ha alt det han ikke kan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.