SussieThyssen skriver:
Drikker du tranebærsaft eller tager tabs??
Og så vil jeg da anbefale at du tager en grundig nyre- og blæreudrensning.
Drik 2 l kamillete i 2-3 døgn..så skulle det gerne hjælpe en hel del.
Du må ikke begynde at behandle dig selv uden, der er påvist bakterier. Jeg undrer mig også over hvordan du kan have en kur liggende. Får du bare sådan en udleveret?

Kærligst
Sussie
Tak for rådet 
Nej grunden til at jeg har en kur liggende, er at jeg har været i behandling for blærebetændelse 2 gange, hvor jeg i hver kur skulle have 16 piller i alt, og de her fåes ikke i 16 stks. pakke, men 24 stks. pakke, så jeg har haft 8 ekstra tabletter fra hver pakke. Så 16 tabletter i alt, som er lige det jeg har brug for til een behandling. Forvirret?? hehe 
Nej jeg snakkede med sygeplejersken her til aften, og hun syntes det er meget fornuftigt jeg er startet på tabletterne. Min urin er meget mørk og der kommer blod med ud. Så det er bestemt en blærebetændelse. Jeg har også fået kraftigere smerter nu
Så nu vil jeg drikke rigeligt, så jeg kan få skyllet ud i systemet. Jeg håber jeg har det bedre imorgen, for der får Mark en flok fra klassen med hjem. Så ville ikke være sjovt at rende rundt med smerter imens de er her.
Jeg har i en periode taget kapsler med tranebær, men de hjælper åbenbart ikke. Så jeg vil høre lægen ad om jeg kan få nogle forebyggende tabletter.
Anmeld