Tak er et fattigt ord min kære julemor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

446 visninger
8 svar
0 synes godt om
14. december 2010

lion

Det har ikke været et let år herhjemme!

Cassandras eksem blev meget slemt.

Min mor blev syg, endnu engang med kræft.

Julius fik eksem, senere astma og til sidst æggeallergi.

Min mor blev endnu mere syg, og skulle hjælpes meget og var tit på hospitalet.

Min mor døde.

Jacob fik et job og blev fyret inden for 22 dage,han ghavde ikek råd til ham,  fik ikke sin løn som han skulle eller til tiden. Total til grin

Så 2010 har ikke været det bedste år, men der har jo været nogle gode ting.

Julius blev født.

Nicklas blev født.

Mor nåede at blive 50.

Fik en gave fra jer, en bog. ”min mor er død”. En rigtig god bog, men ikke sjovt at læse, for mit vedkommende, da 2 ud af de 4 kvinder døde af kræft og det minder mig meget om min mor.

I år har jeg fået min helst egen JULEMOR, og hende vil jeg gerne sige tak til.

Det varmer rigtig meget, når andre tænker på en og gerne vil hjælpe, og det varmer endnu mere når jeg ikke skal bede om hjælpen. Det viser mig bare at der findes gode mennesker i verden og alt ikke er mørke skyer, at der ind imellem er store hvide, flotte og lyse skyer.

Det varmer når min julemor, selv har sit at tænke på og alt ikke er lutter lagkage, at hun alligevel tænker på mig og gerne vil hjælpe.

Jeg vil gerne love dig min kære julemor at tage billeder af ungerne juleaften, så du kan se hvilken glæde du er skyld i.

Min julemor synes at nu hvor pengene ikke er gode her i dec. at hun ville hjælpe os, så noget af det legetøj som hende egne børn ikke bruger mere, kunne mine børn godt få i julegave, for det ville jo ikke koste os penge. Så I år får mine børn julegaver af en julemor og hendes familie.

Hvor tit sker det lige…….

Så kære Julemor, mange tak. Du er bare en skøn kvinde og glem det aldrig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2010

ChatH

lion skriver:

Det har ikke været et let år herhjemme!

Cassandras eksem blev meget slemt.

Min mor blev syg, endnu engang med kræft.

Julius fik eksem, senere astma og til sidst æggeallergi.

Min mor blev endnu mere syg, og skulle hjælpes meget og var tit på hospitalet.

Min mor døde.

Jacob fik et job og blev fyret inden for 22 dage,han ghavde ikek råd til ham,  fik ikke sin løn som han skulle eller til tiden. Total til grin

Så 2010 har ikke været det bedste år, men der har jo været nogle gode ting.

Julius blev født.

Nicklas blev født.

Mor nåede at blive 50.

Fik en gave fra jer, en bog. ”min mor er død”. En rigtig god bog, men ikke sjovt at læse, for mit vedkommende, da 2 ud af de 4 kvinder døde af kræft og det minder mig meget om min mor.

I år har jeg fået min helst egen JULEMOR, og hende vil jeg gerne sige tak til.

Det varmer rigtig meget, når andre tænker på en og gerne vil hjælpe, og det varmer endnu mere når jeg ikke skal bede om hjælpen. Det viser mig bare at der findes gode mennesker i verden og alt ikke er mørke skyer, at der ind imellem er store hvide, flotte og lyse skyer.

Det varmer når min julemor, selv har sit at tænke på og alt ikke er lutter lagkage, at hun alligevel tænker på mig og gerne vil hjælpe.

Jeg vil gerne love dig min kære julemor at tage billeder af ungerne juleaften, så du kan se hvilken glæde du er skyld i.

Min julemor synes at nu hvor pengene ikke er gode her i dec. at hun ville hjælpe os, så noget af det legetøj som hende egne børn ikke bruger mere, kunne mine børn godt få i julegave, for det ville jo ikke koste os penge. Så I år får mine børn julegaver af en julemor og hendes familie.

Hvor tit sker det lige…….

Så kære Julemor, mange tak. Du er bare en skøn kvinde og glem det aldrig.

ÅHHH det er så hårdt det år i har haft og snart kan ligge bag jer. Jeg giver dig en kæmpe

lyder fantastisk med din julemor, der er mange gode mennesker i verden

Anmeld

14. december 2010

anna-jonas

Åhhhhh....................Helene, du er jo også en skøn og hjælpsom kvinde. Man får jo tit det tilbage, som man sender ud, ikke???

I har haft et hårdt år.................................hårdere end de fleste. I det hele taget har du haft et liv, de fleste ville knække på...................men du er en fighter, Helene. Du har ikke selv været skyld i, hvordan dit liv er gået..................og jeg ved at det har været benhårdt arbejde for dig, at få et godt og helt liv, sammen med Jakob og dine unger. At få den kernefamilie, som du altid har drømt om at få. Den tryghed, varme og sammenhold, som man som omsorgssvigtet barn, altid vil drømme om.

Jeg ved, at din julemor med glæde giver ud, af alt det hun kan undvære, til netop dig og din familie. En slags privat julehjælp.

Knus Mette

Anmeld

15. december 2010

oo

puha, jeg sidder her med tårer i øjnene! Hvor er det dejligt at der er en julemor derude til dig, Helene

Anmeld

15. december 2010

Lilac

Hvor er det dejligt du har en der hjælper dig i den svære tid. 
Hvor jeg føler med dig - jeg håber I går en lysere tid i møde

Du får et kæmpe kram hefra!  

Anmeld

15. december 2010

lion

Tjuhl skriver:

puha, jeg sidder her med tårer i øjnene! Hvor er det dejligt at der er en julemor derude til dig, Helene

Ja det er dejligt, når man får lov på egen krop at andre er søde og venlige over for en, og gerne vil hjælpe.

Men når jeg har mulighed for det, for min julemor også noget igen.

Anmeld

15. december 2010

lion

xxx skriver:

Hvor er det dejligt du har en der hjælper dig i den svære tid. 
Hvor jeg føler med dig - jeg håber I går en lysere tid i møde

Du får et kæmpe kram hefra!  

Mange tak.

Ja jeg synes også det er dejligt. Det viser jo bare at der kan ske noget godt i ens liv, nogen gange

Anmeld

15. december 2010

lion

Chatarina skriver:

ÅHHH det er så hårdt det år i har haft og snart kan ligge bag jer. Jeg giver dig en kæmpe

lyder fantastisk med din julemor, der er mange gode mennesker i verden

Tusinde tak for krammet.

Ja det er dejligt med venlighed. Der findes mange dejlige mennesker, og de fleste har jeg "mødt" herinde. Men det er dejligt at blive mindet om det.

Anmeld

15. december 2010

lion

anna-jonas skriver:

Åhhhhh....................Helene, du er jo også en skøn og hjælpsom kvinde. Man får jo tit det tilbage, som man sender ud, ikke???

I har haft et hårdt år.................................hårdere end de fleste. I det hele taget har du haft et liv, de fleste ville knække på...................men du er en fighter, Helene. Du har ikke selv været skyld i, hvordan dit liv er gået..................og jeg ved at det har været benhårdt arbejde for dig, at få et godt og helt liv, sammen med Jakob og dine unger. At få den kernefamilie, som du altid har drømt om at få. Den tryghed, varme og sammenhold, som man som omsorgssvigtet barn, altid vil drømme om.

Jeg ved, at din julemor med glæde giver ud, af alt det hun kan undvære, til netop dig og din familie. En slags privat julehjælp.

Knus Mette

Ja, der har du ret Mette. Karma, man får altid det igen man sender ud, måske endnu mere tilbage end man gav.

Ja mit liv har ikke været lige let, men heldigvis har jeg Jacob og børnene. De betyder så meget.

Ja den sociale arv er jo ikke til at spørge med.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.