Totalt udenfor kategori...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

351 visninger
9 svar
0 synes godt om
14. december 2010

Mussen2

men jeg vil høre, om nogen af jer kender til den der "dims" som efter sigende kan flytte tv-signalet fra et rum til et andet. en Wireles tv-link.

Jeg tænker bare, funger det?

Er træt af at købe det hvis det kun virker nogen gange, men kunne virkelig godt bruge det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2010

betski

Mussen2 skriver:

men jeg vil høre, om nogen af jer kender til den der "dims" som efter sigende kan flytte tv-signalet fra et rum til et andet. en Wireles tv-link.

Er træt af at købe det hvis det kun virker nogen gange, men kunne virkelig godt bruge det.

Det kommer meget an på hvor langt der er imellem rummene og hvor mange vægge signalet skal igennem.

Anmeld

14. december 2010

Mussen2

duddi. skriver:

Det kommer meget an på hvor langt der er imellem rummene og hvor mange vægge signalet skal igennem.

Ja, det har jeg også læst - altså det skal flyttes fra stuen til alrummet, som ligger i åben forbindelse med hinanden. Men i en vinkel, så der er selvfølgelig vægge imellem, da signalet vel ikke kan finde ud af at gå via den åbne forbindelse

Anmeld

14. december 2010

Hvem?

Mussen2 skriver:

Vi har den og den fungere super - vi har signalet i stuen ved parabolen og han den der dims, så vi også kan se parabol i køkkenet

Anmeld

14. december 2010

Mussen2

SanneBoe skriver:

Vi har den og den fungere super - vi har signalet i stuen ved parabolen og han den der dims, så vi også kan se parabol i køkkenet

Fedt - ved du hvad den hedder og hvad den har kostet. Evt. hvor den er købt?

Anmeld

14. december 2010

Hvem?

Mussen2 skriver:

Fedt - ved du hvad den hedder og hvad den har kostet. Evt. hvor den er købt?

Aner ikke hva de hedder, men kan se det er en Phillips

Vi købte vores for laaaaaang tid i Bilka, men skal ikke kunne sige om de stadig har dem, prisen kan jeg simpelthen ikke huske, men den har ikke været ret dyr

Anmeld

14. december 2010

betski

Mussen2 skriver:

Ja, det har jeg også læst - altså det skal flyttes fra stuen til alrummet, som ligger i åben forbindelse med hinanden. Men i en vinkel, så der er selvfølgelig vægge imellem, da signalet vel ikke kan finde ud af at gå via den åbne forbindelse

een væg tror jeg ikke bliver et problem. Vi havde 3 vægge og det gik ikke helt så godt. Men det er også den del år siden nu, og mon ikke de er blevet bedre med tiden

Anmeld

14. december 2010

ekzunz

Sig lige til hvis du beslutter dig for at købe en - vi har 2 liggende som vi aldrig har brugt. Den ene er pakket op, men vi fik det aldrig til at fungere, mest fordi min mand opgav..... Det er dine, hvis du bare vil betale portoen....

Anmeld

14. december 2010

Mussen2

Znuzke skriver:

Sig lige til hvis du beslutter dig for at købe en - vi har 2 liggende som vi aldrig har brugt. Den ene er pakket op, men vi fik det aldrig til at fungere, mest fordi min mand opgav..... Det er dine, hvis du bare vil betale portoen....

Det er vel nok sødt af dig

Det er da synd for din mand at han måtte give op. Er han ikke en teknik nørd

Der er vist stor forskel på dem (afhængig af hvor nyteknologiske de er) og på hvordan de bruges.

Kan du huske hvad det er for nogen?

Anmeld

14. december 2010

ekzunz

Mussen2 skriver:

Det er vel nok sødt af dig

Det er da synd for din mand at han måtte give op. Er han ikke en teknik nørd

Der er vist stor forskel på dem (afhængig af hvor nyteknologiske de er) og på hvordan de bruges.

Kan du huske hvad det er for nogen?

Nej, teknik er bestemt ikke hans stærke side. Og så valgte han at starte med den der skulle række fra stuen til et børneværelse i kælderen...

De er fra Thomson, de er købt i Elgiganten for et par år siden og dengang kostede de 600 pr. stk. Vi købte dem for at ungerne skulle kunne se tv på deres værelser, så de burde jo også kunne bruges til det i skal bruge dem til.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.