brugt sengetøj til drenge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.056 visninger
11 svar
0 synes godt om
14. december 2010

camillakrath

Hey girls.

Er der nogen der har noget billigt sengetøj til at ligge? Til drenge eller neutralt?

Helst ikke dyre mærker, da vi ikke har råd til det.

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2010

mariamiss6

camillakrath skriver:

Hey girls.

Er der nogen der har noget billigt sengetøj til at ligge? Til drenge eller neutralt?

Helst ikke dyre mærker, da vi ikke har råd til det.

Knus

Hejsa jeg har altså ikke umiddelbart noget jeg kan undvære overhovedet...

Men jeg ville bare sige, at hvis du skriver på her i din tråd, hvad størrelse det skal være, så er der nok chance for flere svar

Jeg har i øvrigt tit fundet noget billigt (50 kroner måske) i føtex det har så været junior og baby

Anmeld

14. december 2010

mariamiss6

Forresten, du kan, hvis det er junior dyne du skal bruge betræk til. Klippe et almindeligt voksen størrelses sengetøj midt over og så lige sy det på de rigtige sider, og så har du lige et junior dynebetræk skal du bruge til baby, klipper du bare på den modsatte led også

På den måde kan du også overtage voksen sengetøj i drengefarver og så selv modificere det

Anmeld

14. december 2010

Diana...

Hvad størrelse dyne skal det være til? 

Anmeld

14. december 2010

Low

mariamiss6 skriver:

Forresten, du kan, hvis det er junior dyne du skal bruge betræk til. Klippe et almindeligt voksen størrelses sengetøj midt over og så lige sy det på de rigtige sider, og så har du lige et junior dynebetræk skal du bruge til baby, klipper du bare på den modsatte led også

På den måde kan du også overtage voksen sengetøj i drengefarver og så selv modificere det

Det er da smart 

Anmeld

14. december 2010

camillakrath

Sikke et smart ide

Gid jeg bare var den mindste smule kreativ

Jamen det er til små babydyner

Anmeld

14. december 2010

Lolli

Tror vist jeg har et par dynebetræk liggende. Nogle af dem er vist vasket en del gange, men tjekker lige op på det og vender tilbage i morgen.

Anmeld

15. december 2010

camillakrath

Det lyder super

Anmeld

15. december 2010

Lolli

Hej igen. Har fundet 2 sæt sengetøj med pudebetræk og to dynebetræk uden pudebetræk: Et sæt beige med søde bamser på og lysebrun hovedpudebetræk, et sæt gul/beige med forskellige motiver på (aldrig brugt), et betræk i blå med peter plys og et hvidt betræk med to små broderimønstre på.  

Det koster jo en bondegård at sende, men du kan få det hele for 80 kr incl. porto.

Anmeld

15. december 2010

camillakrath

Det vil jeg da meget meget gerne.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.