2 uger til jeg blev mor 1. gang... kl. 00..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

372 visninger
4 svar
0 synes godt om
13. december 2010

sandratobias

Ja så er det 2 uger til at jeg blev mor 1. gang.. Er i uge 29+2 her kl. 00.. Er ved at være lidt små nervøs for at det ska ske igen... Selvom at jeg tvivler på det sker denne gang.. 

Ska til scanning her på fredag, da den lille blev vurderet til 20% undervægtig ved sidste scanning... 

Ved egentligt ikk helt hva jeg ville med det her indlæg... Tror bar lige der var lidt tanker der sku ud... 

Sandra - Uge 29+1... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2010

MamaLook

sandratobias skriver:

Ja så er det 2 uger til at jeg blev mor 1. gang.. Er i uge 29+2 her kl. 00.. Er ved at være lidt små nervøs for at det ska ske igen... Selvom at jeg tvivler på det sker denne gang.. 

Ska til scanning her på fredag, da den lille blev vurderet til 20% undervægtig ved sidste scanning... 

Ved egentligt ikk helt hva jeg ville med det her indlæg... Tror bar lige der var lidt tanker der sku ud... 

Sandra - Uge 29+1... 

Jeg må indrømme, at jeg ikke helt forstår dit indlæg - er der 2 uger til, at du bliver mor for 1. gang? Eller er det om 2 uger et år siden, du blev mor 1. gang?  

Hvis du bliver mor 1. gang om 2 uger, må man så spørge, hvordan du ved det, når du kun er 29 uger henne?

Anmeld

14. december 2010

sandratobias

Mirakel skriver:

Jeg må indrømme, at jeg ikke helt forstår dit indlæg - er der 2 uger til, at du bliver mor for 1. gang? Eller er det om 2 uger et år siden, du blev mor 1. gang?  

Hvis du bliver mor 1. gang om 2 uger, må man så spørge, hvordan du ved det, når du kun er 29 uger henne?

Jamen det er fordi at jeg har et barn i forvejen... Han er født i uge 31+2... Og nu venter jeg så nr 2... Og er i uge 31+2 om 2 uger...  

Anmeld

14. december 2010

MamaLook

sandratobias skriver:

Jamen det er fordi at jeg har et barn i forvejen... Han er født i uge 31+2... Og nu venter jeg så nr 2... Og er i uge 31+2 om 2 uger...  

Nåå okay så tror jeg, jeg forstår. Du er bange for, at det skal ske igen (at du føder for tidligt) - Jeg kan godt forstå din angst

for at du føder til tiden denne gang

til dig og godnat

Anmeld

14. december 2010

sandratobias

Mirakel skriver:

Nåå okay så tror jeg, jeg forstår. Du er bange for, at det skal ske igen (at du føder for tidligt) - Jeg kan godt forstå din angst

for at du føder til tiden denne gang

til dig og godnat

Ku oz godt se det var lidt underligt skrevet, hvis man ikk kender lidt til min historie...  

Mange takker... Håber oz selv jeg føder til tiden... Og/eller i hvert fald får lov til at føde selv...  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.