Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
... ja måske et dumt spørgsmål
Hvor køber I majs-mel osv til at koge grød på selv??
Jeg har været i flere butikker, bla SuperBrugsen og kigget på både mel-hylderne og ved baby-maden...
Hvor handler I?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sofia24 skriver: ... ja måske et dumt spørgsmål Hvor køber I majs-mel osv til at koge grød på selv?? Jeg har været i flere butikker, bla SuperBrugsen og kigget på både mel-hylderne og ved baby-maden... Hvor handler I?
FØTEX hehe... jeg har ikke set det andre steder, men det må da næsten være noget de fleste butikker har
Jeg har før fundet det i Super Brugsen. Har du prøvet at spørge dem om hjælp? Jeg var lige ved at give op, men fandt det så stoppet ind mellem alt det andet. Poserne er ret små, så de er lige til at overse
Da mine piger var små købte jeg majsmel, rismel og hirseflager i Løvbjerg, Århus.
jamen enten på apoteket, en helsekost butik eller div. supermarkeder... købte hirse flager i Superbrugsen.. men måtte spørge efter dem da de ikke stod der hvor jeg havde kigget.. majsgrød ar jeg aldrig lavet..
Jeg tror du skal kigge på de økologiske hylder, der synes jeg at jeg fandt det dengang Frederik var lille... Og ellers har jeg lige set det i Føtex igår...
Jeg har som regel købt majs-mel, hirseflager osv i Euro Spar. Det er fra Urtekram. Eller Kvickly - ligeledes Urtekram.
Jeg køber det i noget der hedder gårdbutikken her i Horsens - så er det også økologisk
Du køber helt almindelig Maizenamel og det kan fås alle steder.Opskriften til grød, står på pakken.Du kan også få rismel, det smager næsten endnu bedre.KærligstSussie
Det kan også købes i Super Best ved jeg
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128