Graviditetsdagbog

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

399 visninger
7 svar
0 synes godt om
13. december 2010

camillakrath

Hej tøser,

har nogen af jer hørt om en god graviditetsdagbog?

Eller nogen der har erfaringer med at lave deres egne?

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2010

Guldet

camillakrath skriver:

Hej tøser,

har nogen af jer hørt om en god graviditetsdagbog?

Eller nogen der har erfaringer med at lave deres egne?

Knus

Hej.. nej det har jeg desværre ikke.. Men har du prøvet at søge på nettet?

Anmeld

14. december 2010

oo

jeg har en privat blog hvor jeg har skrevet før unde rog efter graviditeten og lagt billeder osv ind så kan jeg altid bare printe det hele ud når jeg synes det - eller lade det være derinde så kan Sol selv gå derind og læse når hun bliver stor

Anmeld

14. december 2010

otlitrom

Jeg har selv ledt efter lidt af det samme... Men synes ikke rigtig jeg har fundet noget.

Jeg har længe tænkt at jeg ville skrive.. Både under behandlingen, og siden jeg testede positivt.. Men jeg er ikke kommet igang

Måske jeg skulle købe mig en lommebog og begynde at skrive i julen.. Jeg synes det er en sød tanke

Anmeld

14. december 2010

otlitrom

Tjuhl skriver:

jeg har en privat blog hvor jeg har skrevet før unde rog efter graviditeten og lagt billeder osv ind så kan jeg altid bare printe det hele ud når jeg synes det - eller lade det være derinde så kan Sol selv gå derind og læse når hun bliver stor

Ville ønske jeg havde gjort det samme.. Det kan gøre helt ondt i min samvittighed.. Jeg har bare ikke haft overskud Måske det skulle være et af juleprojekterne...

Anmeld

14. december 2010

Low

Fejl

Anmeld

14. december 2010

oo

kitty skriver:

Ville ønske jeg havde gjort det samme.. Det kan gøre helt ondt i min samvittighed.. Jeg har bare ikke haft overskud Måske det skulle være et af juleprojekterne...

jamen Kitty! du har jo skrevet så meget herinde og i brevene til mig du sagtens kan copy paste ind i en dagbog!! det er bl.a. det jeg har gjort.

har du gmail, for så kan du se min blog?

Anmeld

14. december 2010

otlitrom

Tjuhl skriver:

jamen Kitty! du har jo skrevet så meget herinde og i brevene til mig du sagtens kan copy paste ind i en dagbog!! det er bl.a. det jeg har gjort.

har du gmail, for så kan du se min blog?

Jeg tror måske bjørnen har.... Ellers kan jeg få det.. For jeg vil gerne kigge

Og copy paste er en genial funktion. Måske man skulle anvende den. For ja, mange af mine tanker ligger herinde..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.