~~M.Nielsen~~ skriver:
Øjh hvor jeg elsker min lille pige. Jeg kan slet ikke få nok af hende, når hun ikke er ved mig, så tænker jeg på hende, har lyst til at hive hende til mig og bare kysse og kramme hende.. De gange hvor jeg tænker "nøjh, hvor ville jeg lige ønske hun tog en time på øjet", og man endelig får hende til at tage en powernap, har jeg igen lyst til at tage hende op.
Idag var jeg væk fra hende tre timer hvor hendes far havde hende, og jeg savnede hende så frygtelig meget..
Er KONSTNAT bange for, at der sker hende noget, og jeg ser det værste i alle situationer, selv dem hvor der ikke KAN ske noget..
Idag var jeg til førstehjælp til baby, hvor de fortalte om alle de ting der kan ske, og jeg forestillede mig hele tiden at situationen når kursusdamen snakkede.. JEg var SÅ tæt på at brgynde at græde, og måtte flere gange se væk fra Nicoline for jeg kunne slet ikke holde det ud..
Jeg ELSKER hende SÅ meget, at det gør helt ondt.. Puha, alt for meget, for er så bange hele tiden...
Andre der har det som mig?
Forsvinder det nogensinde at man er så forbandet bange?!
Knus Marikka mor til Nicoline knap 7 mdr.
God jul! 
Jeg tror alle mødre kan have det som dig
tror den følelse SKAL være der i en grad! Men jeg tror samtidig også det kan være for meget. Jeg skal ikke være dommer over for nogen, men jeg tror det er sundt for dig at "øve" dig i at være mere væk fra hende og have "raske" tanker.
Hun vil en dag falde og slå sig - og det lærer hun en masse af. Du kan ikke beskytte hende søde, ligemeget hvor meget du ønsker det!
Husk at du gerne vil have en selvsikker pige en dag, der ikke falder for den første mand der styrer tingene for hende!! Hun skal have ben i næsen og kunne klare sig selv
Det lærer hun ikke, hvis man overbeskytter hende hele tiden.
En dag skal hun afleveres hos "fremmede" (institution og lignende), hvis du ikke er tryg så bliver hun det heller aldrig.
Jeg elsker mine drenge højere end noget andet, jeg giver folk tæsk hvis de gør mine drenge ondt (hahaha... har aldrig slået nogen før)
men ideén er god nok!!! Jeg har dog lært mig selv, at det er okay at være væk fra dem i nogle timer. Jeg overlader dem til folk jeg stoler på, og derfor kan jeg tænke på andet end dem når jeg endelig er ude.
you can do it - det kræver bare noget fra dig også!!!