Jasmina 8 uger, og...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

705 visninger
9 svar
0 synes godt om
13. december 2010

Anneiris

Hej piger,

Min smukke datter Jasmina er nu 8 uger gammel, og hun sutter konstant på sine hænder, selvom hun har spist.
Og så er hun begyndt at savle heeeel vildt???
Hmmm

Knus Anne & mina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2010

Dinna88

Anneiris skriver:

Hej piger,

Min smukke datter Jasmina er nu 8 uger gammel, og hun sutter konstant på sine hænder, selvom hun har spist.
Hmmm

Knus Anne & mina

På med en savlesmæk!  
Ej, jeg ved ikke om det bare er sådan det skal være, eller. Det vil jeg overlade til andre. Jeg måtte bare lige skrive det, hehe. 

Anmeld

13. december 2010

sandratobias

Anneiris skriver:

Hej piger,

Hmmm

Knus Anne & mina

Det 1. jeg tænkte var tænder..  

Anmeld

13. december 2010

Anneiris

sandratobias skriver:

Det 1. jeg tænkte var tænder..  

OMG!! Tænder? .. Det er da rimelig tidligt :O

Anmeld

13. december 2010

Mette.

Anneiris skriver:

Hej piger,

Hmmm

Knus Anne & mina

Min datter savler normalt aldrig, men har også haft perioder hvor hun har gjort det. Hun er næsten 8 måneder og har stadig ingen tænder, så det behøver absolut ikke være det.

Bare det hun putter hånden i munden gør hun savler og grunden til hun gør det er nok hun lige har opdaget sine hænder..

Anmeld

13. december 2010

Loa

Min Isabella er 5 måneder og hun sutter altså meget på sine hænder/fingrer, og ja er samme årsag får savlet noget..... Tror nu det er meget normalt, de kommer jo i det der hedder den orale fase hvor alt skal undersøges i munden,og ja nu er hænderne nu en gang det der er tættest på

Anmeld

13. december 2010

Loa

Anneiris skriver:

Tror nu bestemt ikke det er tænder SÅ tidligt

Anmeld

13. december 2010

Oliver,Troia&Wictor

8mdr. er ikke vildt tidligt at få tænder, min søn fik de første 2 da han var 6mdr.

Anmeld

13. december 2010

sandratobias

Anneiris skriver:

ja ved jeg.. Og det er ikk det... Men det var den 1. tanke der lige kom... Hehe... 

Kom så oz til at se bagefter at det var 8 uger og ikk 8 måneder...   Ska bar lære og læse rigtigt..

Men 8 uger, det er vist nok meget normalt, så vidt jeg husker fra min søn.. Alt ska jo undersøges..

Anmeld

13. december 2010

sandratobias

jcmoller skriver:

8mdr. er ikke vildt tidligt at få tænder, min søn fik de første 2 da han var 6mdr.

ikk kun mig der læste forkert..   kom oz til at læse 8 mdr..  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.