Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kan det passe man ikke kan bestille til DK?!
Eneste muligheder når jeg kigger er til flg. lande:
Tyskland, Belgien, Frankrig, Luxemborg, England og Niederlande(??)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ingen der har kendskab til siden???
Det er selvfølgelig baby-markt.de
Synes jeg har en veninde der har købt hos dem, men tror faktisk de var nede og købe den i butikken...
birthee skriver: Synes jeg har en veninde der har købt hos dem, men tror faktisk de var nede og købe den i butikken...
Jeg kan simpelthen ikke finde adressen.... har netop lige luret på hjemmesiden. Men tak for dit svar
kan da lige sms hende... der går nok en dags tid før hun svarer, kan du ikke sende en pb til mig på onsdag??
birthee skriver: kan da lige sms hende... der går nok en dags tid før hun svarer, kan du ikke sende en pb til mig på onsdag??
Det må du meget gerne :-)
Jo det gør jeg.
jeg har købt stol hos dem men fik den leveret til en jeg kendte i tyskland så er leveringen gratis, tror ikke de leverer i dk
Noah08 skriver: jeg har købt stol hos dem men fik den leveret til en jeg kendte i tyskland så er leveringen gratis, tror ikke de leverer i dk
Nej, det synes jeg heller ikke det ser ud til at de gør
Desværre kender jeg ingen i Tyskland jeg kan få den leveret til...øv øv.
Du kan byde på Rømer babysafe autostol på qxl. Personen hedder hyggehandler og der er super god service mht levering. den vi købte koster 1349,- i butikken, og vi købte den til 620,- incl levering, og den er splinterny.
Bare til info.
Babydreng1 skriver: Du kan byde på Rømer babysafe autostol på qxl. Personen hedder hyggehandler og der er super god service mht levering. den vi købte koster 1349,- i butikken, og vi købte den til 620,- incl levering, og den er splinterny. Bare til info.
Tak for dit svar. Men det er en king plus jeg søger
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128