Nu vi er ved økonomi....børnepenge...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. september 2008

Heidi B

Eva skriver:

Heidi Bakke skriver:

De er ikke regnet md hos os....
Nogen af dem går til deres børneopsparing, resten til ting til dem. Hvis de ikk lige mangler, står de bare...

Bare det var mig der havde penge som bare stod...synes godt nok mine forsvinder alt for hurtigt, altid...:(

Lyder også flottere end det er. Men prøver virkelig at lade dem stå. Men har dog lige brugt nogen af dem til mine nye håndboldsko. Men der står da lidt. Men nu skal vi jo også til at investere i vintertøj og støvler...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2008

Honningblomst

Heidi Bakke skriver:

Eva skriver:

Heidi Bakke skriver:

Nogen af dem går til deres børneopsparing, resten til ting til dem. Hvis de ikk lige mangler, står de bare...

Bare det var mig der havde penge som bare stod...synes godt nok mine forsvinder alt for hurtigt, altid...:(

Lyder også flottere end det er. Men prøver virkelig at lade dem stå. Men har dog lige brugt nogen af dem til mine nye håndboldsko. Men der står da lidt. Men nu skal vi jo også til at investere i vintertøj og støvler...

Sætter I dem på en anden konto eller??? mine ryger bare ind blandt de andre og så nyder vi rigdommen en periode..;)

Anmeld

1. september 2008

Heidi B

Eva skriver:

Heidi Bakke skriver:

Eva skriver:

Heidi Bakke skriver:

Sætter I dem på en anden konto eller??? mine ryger bare ind blandt de andre og så nyder vi rigdommen en periode..;)

Jep. Flytter dem fra min konto over på budgetten, og nflytter så tilbage hvis jeg køber noget til dem, som jeg synes de skal betale...
Tager også derfra hvis vi tager i Bilka og køber kasser med bleer, klude eller andet.
Hurra for netbank!!!!!

Anmeld

1. september 2008

Honningblomst

Heidi Bakke skriver:

Eva skriver:

Heidi Bakke skriver:

Eva skriver:

Heidi Bakke skriver:

Jep. Flytter dem fra min konto over på budgetten, og nflytter så tilbage hvis jeg køber noget til dem, som jeg synes de skal betale...
Tager også derfra hvis vi tager i Bilka og køber kasser med bleer, klude eller andet.
Hurra for netbank!!!!!

Ja, det har jeg så ikke....men kan godt flytte rundt på dem i automaten.( har ikke haft dankort siden jeg var 18 år..hmm..:$ )..der ryger 6000kr af dem på min opsparing, men måske helle skidtet skulle derhen næste gang..:) så holder de måske lidt længere...

Anmeld

1. september 2008

lonemus

Jeg får 8000.- kr. hver 3. måned i børnepenge, men de er ikke regnet med i budgettet. De bliver brugt til tøj + ting til børnene, eller hvis vi ellers mangler penge til noget - ellers ryger de bare ind på opsparingen.

Men jeg har aldrig et bestemt formål med pengene, da børnene får hvad de mangler efterhånden.

Lone

Anmeld

1. september 2008

Zuzet

Både- og......

Børnepengene til de 4 store er medregnet i mit budget og børnepengene til min lille datter er ekstra og kan bruges til snold. Det var min bankrådgiver der syntes der skulle være lidt tilbage til at snolde væk :-D men jeg vil prøve at sætte dem på min opsparing til julegaver, sommerferie og andre oplevelser til hele familen

Hilsen

Lotte

Anmeld

1. september 2008

Lullaby

De kommer som en dejlig bonus. Og bliver brugt til de behov som der nu er. F.eks. skolebøger til os, mad, flyverdragter eller andet...;)

Anmeld

1. september 2008

Stumpen

De er regnet med i budgetten, men håber på at få dem udover når jeg er færdig udd.. Så vi har lidt ekstra en gang i mellem..
(H)

Anmeld

1. september 2008

MorCamilla

Her hos os bliver de flyttet over på en anden konto hvor vi bruger hvis vi mangler noget til Mikkel, tøj, sko m.m. Men jeg må også erkende at det er den samme konto vi bruger til at spare op til det kommende svendegilde.. Så børnepengene her er vist også "voksen" penge...:$

Anmeld

1. september 2008

MajaLivaSofie

de går til regninger og børnene. men syntes man får brugt dem utrolig hurtigt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.