Karo skriver:
Jeg var til kontrolvejning med børnene idag og det gik fint. Marcus har på 3 mdr taget 800 gram på og vokset 3 cm. Ida vejer det samme men er vokset 3 cm på en måned. Så alt var fint og der er ingen grund til at holde ekstra øje med dem mere 
Jeg havde min mor med til at hjælpe med børnene. Vi havde parkeret på føtex tagparkering og vælger at tage elevatoren med børnene. Jeg ser det ikke ske men Marcus tager fat om døren da elevatoren går op og hans fingere køre med ind i vægen, hvilket udløser et voldsomt skrig.
Jeg hiver hans hånd ud og det udløser et endnu mere voldsom græde anfald. Han vil ikke have at jeg kigger på hånden men efter lidt forhandlinger frem og tilbage (omkring Is) får jeg lov. På undersiden af langefingeren havde han fået en hudafskrabning som blødte, men ud over det var der heldigvis ikke sket noget. Efter at have gået flere timer med et meget løst håndled og lignet en såret kriger, glemte han alt om hånden og jeg har både haft ham i bad og leget med ham uden problemer.
Men hold da op en dag 
Hvor er det dejligt at du ikke skal til mere tjek omkring børnenes vægt.
AV siger jeg bare til hånden. Det er lige det er jeg er så bange for skal ske med Cassandra, så hun er altid langt væk fra døren når den skal til at lukke/åbne.
Min lillebror fik som barn sin ene sko fast i en elevator, det var den gang der ikke var sikkerhed omkring rullende døre og elevatore
Anmeld