Vores dagplejer er blevet sygemeldt....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.297 visninger
7 svar
0 synes godt om
13. december 2010

Barbamama

Øv øv... I forrige uge var vores dagplejer faldet om pga stress. Hun var sygemeldt i 4 dage og var så i gang igen. Jeg sagde til hende om hun ikke syntes hun skulle være syg lidt længere og passe lidt bedre på sig selv, men hun mente nok det gik. I dag blev vi så ringet op af dagplejekontoret at hun havde sygemeldt sig og at den eneste plads vi kunne få i dag var i Freltofte!!!! WTF? Vi har jo ingen bil, så jeg måtte ringe efter Casper som måtte komme hjem (jeg kunne ikke blive hjemme i dag!) Heldigvis blev vi ringet op senere på dagen at vi har fået en fast plads frem til jul ved en Carla lige har været ved mens vores dagplejer var syg... Og hun er rigtig sød. Men hvor er det ærgerligt og hvor har jeg ondt af hende!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2010

ChatH

michella80 skriver:

Øv øv... I forrige uge var vores dagplejer faldet om pga stress. Hun var sygemeldt i 4 dage og var så i gang igen. Jeg sagde til hende om hun ikke syntes hun skulle være syg lidt længere og passe lidt bedre på sig selv, men hun mente nok det gik. I dag blev vi så ringet op af dagplejekontoret at hun havde sygemeldt sig og at den eneste plads vi kunne få i dag var i Freltofte!!!! WTF? Vi har jo ingen bil, så jeg måtte ringe efter Casper som måtte komme hjem (jeg kunne ikke blive hjemme i dag!) Heldigvis blev vi ringet op senere på dagen at vi har fået en fast plads frem til jul ved en Carla lige har været ved mens vores dagplejer var syg... Og hun er rigtig sød. Men hvor er det ærgerligt og hvor har jeg ondt af hende!!!

Ej noget skidt det er bare ikke sjovt når folk går ned med sådan noget, og desværre er der mange der gør det idag

Håber trods alt i får en god tid hos den anden dagplejer men mon ikke hvis carlamusen er glad der

Anmeld

13. december 2010

Barbamama

Chatarina skriver:

Ej noget skidt det er bare ikke sjovt når folk går ned med sådan noget, og desværre er der mange der gør det idag

Håber trods alt i får en god tid hos den anden dagplejer men mon ikke hvis carlamusen er glad der

Carla er rigtig glad for at være hos den anden og hun er super glad for Carla, så der er slet ikke noget der. Men derfor synes jeg bare det er så ærgerligt alligevel.... Også fordi at Carla er så glad for de piger hun bliver passet sammen med. Det kan slet ikke gå hurtigt nok med at komme ind af døren og få leget med dem. Det er lidt synd de bliver splittet nu....

Anmeld

13. december 2010

anna-jonas

Det er så synd, når folk går ned med stress...............og tænk at falde om af det. Lidt skræmmende. Mon ikke hun ville værdsætte en lille julebuket fra Carla, her op til højtiden?

Knus Mette

Anmeld

13. december 2010

Ni-ko-li-ne

michella80 skriver:

øv hvor træls altså!!!!

får i så en fast gæstepleje?

Anmeld

14. december 2010

Barbamama

anna-jonas skriver:

Det er så synd, når folk går ned med stress...............og tænk at falde om af det. Lidt skræmmende. Mon ikke hun ville værdsætte en lille julebuket fra Carla, her op til højtiden?

Knus Mette

Ja enten får hun en buket eller en æske chokolade. Jeg skrev en sms til hende den morgen hun sygemeldte sig at jeg var ked af at høre hun havde det så skidt og at jeg håbede hun fik lidt ro omkring sig nu. Men ja selvfølgelig skal hun da have en lille julegave selvom Carla ikke er ved hende til jul. Det var planen uanset

Anmeld

14. december 2010

Barbamama

Ni-ko-li-ne skriver:

øv hvor træls altså!!!!

får i så en fast gæstepleje?

Ja indtil jul. Så det er godt nok. Og det er en Carla har været ved før og trives hos.

Anmeld

14. december 2010

Ni-ko-li-ne

michella80 skriver:

Ja indtil jul. Så det er godt nok. Og det er en Carla har været ved før og trives hos.

det er det vigtigste:0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.