Barselsorlov???...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

431 visninger
7 svar
0 synes godt om
13. december 2010

Anonym trådstarter

Hvornår skal jeg give besked om hvornår jeg ønsker at starte min barselsorlov??? Jeg har termin den 6. april 2011, og ifølge beregninger på min kommunes hjemmeside, skal jeg starte orlov den 10. marts 2011 - så hvornår skal jeg give besked???

Et andet spørgsmål der trænger sig på, er hvem jeg skal give besked til? Jeg er sygemeldt, og efter lægens vurdering er det resten af graviditeten... Hvem skal så vide hvornår jeg går på barsel???

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2010

Mka

Anonym skriver:

Hvornår skal jeg give besked om hvornår jeg ønsker at starte min barselsorlov??? Jeg har termin den 6. april 2011, og ifølge beregninger på min kommunes hjemmeside, skal jeg starte orlov den 10. marts 2011 - så hvornår skal jeg give besked???

Et andet spørgsmål der trænger sig på, er hvem jeg skal give besked til? Jeg er sygemeldt, og efter lægens vurdering er det resten af graviditeten... Hvem skal så vide hvornår jeg går på barsel???

Knus

Jamen har du et job?? Fordi så fortæller din overenskomst hvornår du går på barsel, enten  8,6eller 4 uger før terrmin. Men ellers skal du vel bare fortælle din kommune hvornår du har termin. De giver vel nogle barselsdagpenge, hvis du er berettiget til det.

Anmeld

13. december 2010

Anonym trådstarter

Altså jeg er udlært her den 1. januar, og går så på sygedagpenge derefter, indtil jeg skal på barsel... Men indtil 1. januar har jeg været fuldtids-beskæftiget i 2 hele år... Så er da lidt spændt på hvad de så beregner min dagpengesats til... Synes det er så svært at finde ud af alle de regler der er

Anmeld

13. december 2010

Anonym trådstarter