Har slået ryggen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.362 visninger
9 svar
0 synes godt om
13. december 2010

Vingummien

Og har det virkelig dårligt

Jeg gled da jeg skulle skrabe is på bilen imorges. Lægen kiggede kort på den da jeg var dernede med Emil.

Har haft kvalme og den bliver bare større og større. Lægen sagde at hvis der var brud fik man kvalme havde det meget svagt da jeg var dernede og vil ikke sige noget da det jo egentlig drejede sig om Emil.

Men hold da op jeg har det skidt, har små sovet siden Emil kom i seng halv 6

Må vist hellere ringe til lgen imorgen hvis det ikke går over. Og har taget panodil for smerterne og det har ikke hjulpet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2010

Barbamama

Ååååh nej!!!! Håber da ikke du har brækket noget. Jeg tog også et styrt i dag men der skete heldigvis ikke noget.

Anmeld

14. december 2010

lion

Tulipan skriver:

Jeg gled da jeg skulle skrabe is på bilen imorges. Lægen kiggede kort på den da jeg var dernede med Emil.

Har haft kvalme og den bliver bare større og større. Lægen sagde at hvis der var brud fik man kvalme havde det meget svagt da jeg var dernede og vil ikke sige noget da det jo egentlig drejede sig om Emil.

Må vist hellere ringe til lgen imorgen hvis det ikke går over. Og har taget panodil for smerterne og det har ikke hjulpet

Det lyder da bare ikek godt. Jeg håber det ikke er alt for slemt, og din ryg snart bliver god igen

Anmeld

14. december 2010

anna-jonas

Hvad så Sus?? Har du været hos lægen??

Knus Mette

Anmeld

14. december 2010

mama09

Tulipan skriver:

ej for dælen da, din skøjte prinsesse kom da til lægen i en fart imorgen - krydser for det kun er et slag

Anmeld

14. december 2010

JustAnotherName

Hvad er status idag ??     Håber dælme da, at du har det bedre igen!?!

Anmeld

14. december 2010

Vingummien

JustAnotherName skriver:

Hvad er status idag ??    Håber dælme da, at du har det bedre igen!?!

Har fået noget dope, havde så ondt i morges at jeg kastede op og i dag har jeg så også en arm jeg knap kan løfte.

Men skal se et par dage endnu

Anmeld

14. december 2010

Vingummien

anna-jonas skriver:

Hvad så Sus?? Har du været hos lægen??

Knus Mette

Har fået noget dope, havde så ondt i morges at jeg kastede op og i dag har jeg så også en arm jeg knap kan løfte.

Men skal se et par dage endnu

Anmeld

14. december 2010

Sjl-msl-Mkl

Du er da nød til og passe på. Men du har været til lægen ikke?!

Det er godt nok skidt og falde, men jeg håber det bedste for dig.

Anmeld

14. december 2010

Vingummien

DatterMalou skriver:

Du er da nød til og passe på. Men du har været til lægen ikke?!

Det er godt nok skidt og falde, men jeg håber det bedste for dig.

idag snakkede jeg kun med lægen i tlf og blev enige om at skulle dopes lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.