Et dumt emne at diskutere!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

864 visninger
9 svar
0 synes godt om
13. december 2010

Anonym trådstarter

Hende silden fra 2900 happines-kan ikk huske hvad hun hedder. Men hun er virkelig lækker OG har åbenbart en bachlor i fransk.

Scenen:

Mig: Hun er så flot hende der..

Kæresten: Hun er lækker OG har en bachlor i fransk. Hun er virkelig intelligent.

Mig: Hvad har hendes bachlor med hendes lækkerhed at gøre? Det er jo ikke det franske sprog der har fået hende på forsiden af M,i serier,i sexede videoer osv. Det er sgu hendes krop! Hun var INGENTING uden hendes flotte udseende! Hendes viden om det franske sprog har ingen indflydelse på det erhverv hun valgte at beskæftige sig med-alligevel var det åbenbart en vigtig detalje min kæreste havde behov for at fremhæve! Hun er lækker OG har en bachlor i fransk!

Føler mig som jordens latterligste kæreste nu.Pms i farevandet..Fornemmer jeg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2010

BinaMor

13. december 2010

Den lykkelige

Hende silden fra 2900 happines-kan ikk huske hvad hun hedder. Men hun er virkelig lækker OG har åbenbart en bachlor i fransk.

Scenen:

Mig: Hun er så flot hende der..

Kæresten: Hun er lækker OG har en bachlor i fransk. Hun er virkelig intelligent.

Mig: Hvad har hendes bachlor med hendes lækkerhed at gøre? Det er jo ikke det franske sprog der har fået hende på forsiden af M,i serier,i sexede videoer osv. Det er sgu hendes krop! Hun var INGENTING uden hendes flotte udseende! Hendes viden om det franske sprog har ingen indflydelse på det erhverv hun valgte at beskæftige sig med-alligevel var det åbenbart en vigtig detalje min kæreste havde behov for at fremhæve! Hun er lækker OG har en bachlor i fransk!

Føler mig som jordens latterligste kæreste nu.Pms i farevandet..Fornemmer jeg

Anmeld

13. december 2010

Dinna88

Hahahahhahaha....... Simpelthen sjovt. 

Anmeld

13. december 2010

Benjamins'mor

Er det hende Mercedes?

Anmeld

13. december 2010

Mette.

Hahaha, jeg kunne ikke lade være at trække lidt på smilebåndet.. Det er altså lidt sjovt når man er PMS og skal diskutere små ting som dem her.. 

Anmeld

13. december 2010

Anonym trådstarter

Mercedes ja

Gad vide hvordan han omtaler mig så når han omtaler hende som lækker OG intelligent.

Hun har da strækmærker OG hun er sød!  OMG! Nu må den mens godt snige sig ind på mig inden jeg bryder sammen over en sølle reklame!

Anmeld

13. december 2010

Sofia

Hehe, ja det må være Christiane du mener! Jeg synes nu det er fedt nok, at der er andet en "dulle" i hende. Hun har en god uddannelse og er intelligent. Det bringer hende også frem i verden, sammen med udseendet selvfølgelig, men er sikker på det er kombien der gør det i sidste ende. Og respekt for at hun tager sådan en uddannelse oven i al det andet hun har gang i

Anmeld

14. december 2010

DK

Min kæreste synes at Christiane er intetsigende og ikke sexet eller smuk. Så vi har den omvendte diskussion herhjemme hvor jeg bliver sur over at han IKKE synes at hun er hot! Altså hvis hun ikke er lækker, hva fanden skal vi andre så gøre??? Altså så må vi jo være... det rene afskum? Fordi for mig at se er Christiane da bare GUDE smuk, sexet og ja... intelligent! Og hvis hun ikke siger ham noget, hvad kan jeg så tilbyde?

Kvinder... vi bliver aldrig tilfredse, vel?

Anmeld

14. december 2010

twinny

Jeg vil give dig ret..... har det på samme måde.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.