Telenor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

361 visninger
5 svar
0 synes godt om
13. december 2010

Carina1977

Er der andre herinde der har Telenor som internetudbyder?

Jeg kunne ikke komme på nettet i i hvert fald 2 timer sidst på eftermiddagen. Er jeg den eneste der oplevede det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2010

A.

så er du heldig jeg kun ikke komme på siden fredag de har trækket ny ledninger derfor kun du ikke komme på

Anmeld

13. december 2010

wamse

jeg har telenor og ingen problemer her 

Anmeld

13. december 2010

Mira0911

Carina1977 skriver:

Er der andre herinde der har Telenor som internetudbyder?

Jeg kunne ikke komme på nettet i i hvert fald 2 timer sidst på eftermiddagen. Er jeg den eneste der oplevede det?

Jeg har Telenor.. Da vi flyttede ud på landet, bøvlede vi MEGET med at komme på.. Vi blev smidt af konstant.. Kontaktede Telenor og fik endelig svar på det... 

Vi havde 10M/1mb hedder det vel? Og det kan den slet ikke trække herude på landet... 

Så vi fik det lavet om til 8M/512KB og nu køre det uden problemer.. 

Vi har ikke haft problemer med nettet idag... 

Hvad køre din på? Bor du i centrum eller ?

Anmeld

13. december 2010

Carina1977

MoarJ skriver:

Jeg har Telenor.. Da vi flyttede ud på landet, bøvlede vi MEGET med at komme på.. Vi blev smidt af konstant.. Kontaktede Telenor og fik endelig svar på det... 

Vi havde 10M/1mb hedder det vel? Og det kan den slet ikke trække herude på landet... 

Så vi fik det lavet om til 8M/512KB og nu køre det uden problemer.. 

Vi har ikke haft problemer med nettet idag... 

Hvad køre din på? Bor du i centrum eller ?

Ved ikke lige hvad min kører på. Ved bare jeg har valgt den billigste af de forbindelser de har. men det er nu meget sjældent jeg har oplevet det her. Har haft cybercity/telenor i 8 år, og det er meget få gange nettet er gået ned. Men var bare nysgerrig efter at høre om der var andre, der var udsat for det idag. Men åbenbart ikke....sidst jeg prøvede det, var det vist et kabel der var blevet cuttet over i forbindelse med noget vejarbejde.

Nå håber bare ikke det gentager sig igen

Anmeld

13. december 2010

Carina1977

A. skriver:

så er du heldig jeg kun ikke komme på siden fredag de har trækket ny ledninger derfor kun du ikke komme på

Nå ok så er det derfor. Vidste slet ikke de var igang med sådan noget.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.