Ventetøj til store piger - hvor finder man det ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. december 2010

thilde-tusindfryd

miss freja skriver:

Ja jeg står selv i samme problem. Det er lidt irriterende at man ikke kan finde en butik som sælger ventetøj i lidt større størrelser.

Der er mange steder på nettet hvor man kan købe ventetøj i store størrelser, men der kan man jo ikke prøve det inden

Nej, det er det.

Jeg har også fundet nogle ting på nettet, som kunne bruges, men ved ikke, om jeg orker det, fordi man med sikkerhed kommer til at skulle returnere, endda op til flere gange, fordi det er bare noget helt andet, når man så står med det. Så passer størrelsen alligevel ikke, eller også sidder det bare af h-til og klær een slet ikke osv. og så skal man til at bøvle med at sende retur og forsendelses omkostninger m.m.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2010

thilde-tusindfryd

Low skriver:

Har de ikke noget i bilka?

Jeg har ikke prøvet Bilka endnu. Det vil jeg lige gøre imorgen.

Men jeg  tjekkede Kvikly i Bruuns Galleri i Århus igår og de havde slet ingenting. Nu er det selvfølgelig heller ikke byens største kvikly, men da heller ikke den mindste.

Anmeld

15. december 2010

thilde-tusindfryd

Maja88 skriver:

hva med zizzi- er jo ikke desideret ventetøj men nogle køber jo bare tøj i en større størrelse

Zizzy og andre special butikker er for dyre for mit budget, desværre

Anmeld

15. december 2010

thilde-tusindfryd

Heidi-ra skriver:

Er self lidt stor i det .. jeg har dog valgt bare købe leggins som kan give sig lidt .. Men hvis man ikke vil give en formue for så kort tid syntes jeg da i skal prøve ellos der bestiller jeg tøj fra og de har altså helt op til str 58 tror jeg i plus kategorien Håber du finder en løsning

Jeg har aldrig været en kjolepige, men har da overvejet, om jeg sku gå over til tunika og leggins, fordi det er praktisk at vokse i. Synes bare det er for koldt nu her i vinterperioden. Vil ikke risikere underlivs- eller blærebetændelse eller bare det at blive syg.

Måske til forår. Der er jeg også så stor, at det måske kan være svært at finde noget andet.

Anmeld

15. december 2010

sarulee

Jeg er heller ikke en lille pige, og jeg er altså for nærrig til at købe alt for meget ventetøj i dyre domme, som kun skal bruges kort tid. Så jeg handler flittigt på auktionssider. www.qxl.dk bruger jeg tit, men ellers er der www.tradera.com, som er en svensk ebay, der har jeg købt en del (især da den svenske krone var rigtig billig), men de har altså også en del vente/ammetøj, også i store størelser.

Ellers er der også www.ebay.co.uk hvor jeg også handler flittigt. De har også ventetøj.

Anmeld

15. december 2010

thilde-tusindfryd

sarulee skriver:

Jeg er heller ikke en lille pige, og jeg er altså for nærrig til at købe alt for meget ventetøj i dyre domme, som kun skal bruges kort tid. Så jeg handler flittigt på auktionssider. www.qxl.dk bruger jeg tit, men ellers er der www.tradera.com, som er en svensk ebay, der har jeg købt en del (især da den svenske krone var rigtig billig), men de har altså også en del vente/ammetøj, også i store størelser.

Ellers er der også www.ebay.co.uk hvor jeg også handler flittigt. De har også ventetøj.

Men køber du ikke meget forgæves ? Altså meget som du så alligevel ikke kan passe og må smide ud ? Eller sende retur ? Eller er du ikke så kritisk med, hvad du har på, bare størrelsen passer ?

Anmeld

17. december 2010

thilde-tusindfryd

Var i Bilka igår og det var da en kæmpe skuffelse

De havde ingenting. Absolut nada !

Bilka kæden har droppet ventetøj, sagde de. Javel så ! Hvor skal vi stakkels gravide så snart gå hen ?  Det er da helt utroligt, at det skal være så svært at finde. I hvert fald i nogle størrelser, man kan passe og i et prisleje, hvor man kan være med.

Så jeg må vist tage en sæk over hovedet de næste 5 md. Eller købe mega stort tøj str. 52 og vandre rundt i, men det er også det samme, som at vandre rundt i en sæk. Smart kan man åbenbart ikke være

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.