Hvorfor reagerer jeg sådan på eks'en?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

636 visninger
9 svar
0 synes godt om
13. december 2010

Anonym trådstarter

Det her er virkelig underligt for mig at skrive, men jeg må ud med det.. Jeg har været sammen med min kæreste i snart 3 år og sammen har vi en dejlig datter. Jeg elsker dem begge højt.

Men, sagen er den, at jeg lige før jeg fandt min nuværende kæreste giv fra min eks gennem 5 år. Jeg gik selv fra ham, da jeg mødte ham som 14 årig og til sidst bare kunne se jeg blev nød til at leve livet alene og det ikke skulle være os for altid. Siden jeg gik fra ham, har jeg været sikker på det var det helt rigtige og da jeg 1/2 år senere mødte min nuværende kæreste var jeg slet ikke i tvivl.

Nu til det underlige, den anden da ser jeg så han skiver på facebook han lige er blevet far. Jeg fik det virkelig underligt med det og følte lidt at det var forkert. Jeg kan ikke rigtigt forklare det, men egentligt synes jeg jo ikke det bør indvirke mig, nu 3 år senere og jeg selv har en datter. Jeg blev virkelig ked af hvorfor jeg ikke bare kan slå det ud af hovedet, men det bliver bare ved at poppe op. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2010

Lolli

Har det mon ikke noget at gøre med den der følelse af, at selvom jeg ikke vil have det, er der ingen andre der skal!

Tror det er meget normalt med ekskærester. Selvom man er kommet videre, er det jo også SKIDE irriterende, hvis de finder en pige der er meget lækre end én selv.

Anmeld

13. december 2010

Anonym trådstarter

Lolli skriver:

Har det mon ikke noget at gøre med den der følelse af, at selvom jeg ikke vil have det, er der ingen andre der skal!

Tror det er meget normalt med ekskærester. Selvom man er kommet videre, er det jo også SKIDE irriterende, hvis de finder en pige der er meget lækre end én selv.

Jo, måske har du ret i det er sådan. Jeg synes alligevel bare det er så underligt, for jeg har jo vidst længe han havde fundet en ny kæreste. Nå, jeg håber på det er som du siger.

Og ja! Eks'sen skal absolut ikke finde en som er pænere end en selv.  

Anmeld

13. december 2010

morethanperfect

Det er meget normalt .. Jeg ville ha det på samme måde

Anmeld

13. december 2010

Anonym trådstarter

morethanperfect skriver:

Det er meget normalt .. Jeg ville ha det på samme måde

Det er jeg glad for at høre. Jeg følte mig virkelig så underlig og tænkte på i flere dage og oprette tråden herinde..

Anmeld

14. december 2010

Peanut

Lolli skriver:

Anmeld

14. december 2010

Lou87

Anonym skriver:

Det her er virkelig underligt for mig at skrive, men jeg må ud med det.. Jeg har været sammen med min kæreste i snart 3 år og sammen har vi en dejlig datter. Jeg elsker dem begge højt.

Men, sagen er den, at jeg lige før jeg fandt min nuværende kæreste giv fra min eks gennem 5 år. Jeg gik selv fra ham, da jeg mødte ham som 14 årig og til sidst bare kunne se jeg blev nød til at leve livet alene og det ikke skulle være os for altid. Siden jeg gik fra ham, har jeg været sikker på det var det helt rigtige og da jeg 1/2 år senere mødte min nuværende kæreste var jeg slet ikke i tvivl.

Nu til det underlige, den anden da ser jeg så han skiver på facebook han lige er blevet far. Jeg fik det virkelig underligt med det og følte lidt at det var forkert. Jeg kan ikke rigtigt forklare det, men egentligt synes jeg jo ikke det bør indvirke mig, nu 3 år senere og jeg selv har en datter. Jeg blev virkelig ked af hvorfor jeg ikke bare kan slå det ud af hovedet, men det bliver bare ved at poppe op. 

Hihi kan nikke genkendende til det hele
Tror som de andre også siger det er meget normalt.
Specielt når i alligevel har tilbragt 5 år af jeres liv sammen...
SÅ sku det være mærkeligt og være helt kold overfor det

Bare op på hesten igen, ryst på hovedet af det og tænk på din egen dejlige famiilie du har Og så også at du ikk er ene om det

Anmeld

14. december 2010

Anonym trådstarter

Lou87 skriver:

Hihi kan nikke genkendende til det hele
Tror som de andre også siger det er meget normalt.
Specielt når i alligevel har tilbragt 5 år af jeres liv sammen...
SÅ sku det være mærkeligt og være helt kold overfor det

Bare op på hesten igen, ryst på hovedet af det og tænk på din egen dejlige famiilie du har Og så også at du ikk er ene om det

Åh, jeg føler mig helt fjollet at jeg troede jeg var den eneste i verden som havde det sådan.

Jeg vil tænke på min egen lille familie og lade ham om hans. Tak for svar. 

Anmeld

14. december 2010

Lou87

Anonym skriver:

Åh, jeg føler mig helt fjollet at jeg troede jeg var den eneste i verden som havde det sådan.

Jeg vil tænke på min egen lille familie og lade ham om hans. Tak for svar. 

Ja man tænker tit at "hvordan ka man dog tænke det" og "det må jeg da være den eneste det gør!"

Og jeps sys jeg du skulle gøre..
Man ved hva man har, ikk hva man får. Eller ku ha haft.

Slet ikk sikkert i ville ha funket lige så godt sammen med barn som dig og din nuværende gør

(har oplevet i min mødregruppe hvor stor forskellen er på mænd desværre.. nogen af dem er hårdt ramt)

Anmeld

14. december 2010

Ellim

jeg tror jeg ved præcs hvordan du har det.. Der er bare nogle mennesker der altid vil have en særlig plads i ens hjerte eller bare betyde noget særligt.. Selvom at det ikke er dem man vil være sammen med - altså dele livet med.. kan de stadig betyde noget specialt for en.. hmmm Ja lidt rodet.. Og svær at forklare..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.