Nogle pædagogstuderende??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

376 visninger
5 svar
0 synes godt om
13. december 2010

Den lykkelige

Ja som overskriften lyder ville jeg høre om der sidder nogle pædagog studerende herind som kan hjælpe mig med et spørgsmål.. Det er fordi jeg læste på pædagogseminariet i 2007 hvor jeg købte alle bøger fra nye af.. Holdte så op af forskellige grunde og faldt lige over alle disse bøger forleden og ville egentlig gerne sælge dem da de bare ligger og fylder.. kan man overhovedet det når nu de er 3 år gamle?? Var det noget i ville være interesseret i hvis det ar jer? For så opretter jeg dem i salgsannoncer, men ellers må de bare ryge ud..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2010

Lunae

Jeg læser til pædagog og tror sagtens bøgerne kan bruges

Du må gerne skrive hvilke bøger du har - jeg kunne godt være interesseret

Anmeld

13. december 2010

wamse

milopilo skriver:

Ja som overskriften lyder ville jeg høre om der sidder nogle pædagog studerende herind som kan hjælpe mig med et spørgsmål.. Det er fordi jeg læste på pædagogseminariet i 2007 hvor jeg købte alle bøger fra nye af.. Holdte så op af forskellige grunde og faldt lige over alle disse bøger forleden og ville egentlig gerne sælge dem da de bare ligger og fylder.. kan man overhovedet det når nu de er 3 år gamle?? Var det noget i ville være interesseret i hvis det ar jer? For så opretter jeg dem i salgsannoncer, men ellers må de bare ryge ud..

Jeg er pædagog studerende Om man kan bruge dine bøger endnu kommer meget an på skolen, hvilket litteratur de anvender. Men smid en liste ind, jeg ved da vi er flere pædagog studerende her inde

Anmeld

13. december 2010

Angelspot

wamse skriver:

Jeg er pædagog studerende Om man kan bruge dine bøger endnu kommer meget an på skolen, hvilket litteratur de anvender. Men smid en liste ind, jeg ved da vi er flere pædagog studerende her inde

Jeg tror også det kommer meget an på skolen, hvilke bøger man skal have. Men det kan jo aldrig skade at sætte dem til salg hvis du vil af med dem

Anmeld

13. december 2010

Den lykkelige

wamse skriver:

Ok super..

Her kommer liste:

"Plant et værksted" 2. udgave, af Suzanne Ringsted og Jesper froda

"Medicinsk sociologi" Samfund, sundhed og sygdom. Af Lars Iversen, Tage Søndergård kristensen, Bjørn Evald Holstein og Pernille Due.. 1. udgave, 5. oplag.

"Pædagogisk/plykologisk" opslagsbog af Espen Jerlang og jesper Jerlang. 2. udgave, 1 oplag.

"Børn et fælles ansvar" Af Kirsten Reimers Lund. 1. udgave, 1 oplag.

"Social fag for pædagoger" Af Grit Niklasson. 1. udgave, 4. oplag.

"Den pædagogiske kultur" Af Susanne idun Mørch. 1. udgave, 7. oplag.

"Sundhedsfag for pædagoger" Af Grit Niklasson 1. udgave, 1. oplag.

"Anvendelse af nyere psykologi" Af Peter Clausen. 1 udagave, 2. oplag.

"Introduktion til pædagogik" Af Finn Held og Flemming Olsen. 1. udgave, 4 oplag.

Anmeld

13. december 2010

Den lykkelige

Lunae skriver:

Jeg læser til pædagog og tror sagtens bøgerne kan bruges

Du må gerne skrive hvilke bøger du har - jeg kunne godt være interesseret

Ok super..

Her kommer liste:

"Plant et værksted" 2. udgave, af Suzanne Ringsted og Jesper froda

"Medicinsk sociologi" Samfund, sundhed og sygdom. Af Lars Iversen, Tage Søndergård kristensen, Bjørn Evald Holstein og Pernille Due.. 1. udgave, 5. oplag.

"Pædagogisk/plykologisk" opslagsbog af Espen Jerlang og jesper Jerlang. 2. udgave, 1 oplag.

"Børn et fælles ansvar" Af Kirsten Reimers Lund. 1. udgave, 1 oplag.

"Social fag for pædagoger" Af Grit Niklasson. 1. udgave, 4. oplag.

"Den pædagogiske kultur" Af Susanne idun Mørch. 1. udgave, 7. oplag.

"Sundhedsfag for pædagoger" Af Grit Niklasson 1. udgave, 1. oplag.

"Anvendelse af nyere psykologi" Af Peter Clausen. 1 udagave, 2. oplag.

"Introduktion til pædagogik" Af Finn Held og Flemming Olsen. 1. udgave, 4 oplag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.