prikken ved underlivet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.175 visninger
4 svar
0 synes godt om
13. december 2010

Anonym trådstarter

hej

ja de sidste to dage har jeg haft såen en prikken/stikken ved underlivet.. er gået 1 måned og to uger over tid med menstrationen men efter p pille stop for snart 11 måneder siden har den aldrig været regl mæssig.. tog en test for 3 uger siden og den var bragende negativ... hva kan det så være??

knuss

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2010

LR85

jarhh, UDEN a give dig for meget håb så var det faktisk mit første symptom da jeg ventede min søn. Samt ømme bryster, meeen det er jo vidt forskelligt og kan muligvis også være noget andet.

Tag evt en ny test igen?

Anmeld

13. december 2010

Anonym trådstarter

tak for svaret

ja det er også det... men du har nok ret må prøve at tage en ny test og se om det ku være.. har bar ikk nogle andre symtomer på a det kunne være.. men havde jeg heller ikk rigtig sidst før jeg var længere henne.. men der er ikk andet for a prøve så må vi se...

Anmeld

13. december 2010

paprika

Anonym skriver:

hej

ja de sidste to dage har jeg haft såen en prikken/stikken ved underlivet.. er gået 1 måned og to uger over tid med menstrationen men efter p pille stop for snart 11 måneder siden har den aldrig været regl mæssig.. tog en test for 3 uger siden og den var bragende negativ... hva kan det så være??

knuss

Hej

Ja, uden at give for mange forhåbninger, så var det også et af mine første symptomer. Jeg testede og testede, og de var alle bragende negative. Jeg gik så til læge og han tog en hCG blodprøve, og den var positiv. Grunden er at jeg ikke producere ret meget hCG, og derfor er tallet for lavt til at teste positivt ved g-tests. Da jeg fik taget blodprøven var var 8+ et eller andet, og jeg kan stadig ikke teste positiv ved g-test og er nu 14+3.  Men ved at jeg er gravid, da jeg har været ved scanning

Anmeld

13. december 2010

Anonym trådstarter

oki hvor skønt og mange gange tilykke.. ja har godt nok hørt om a det er meget forskelligt hvornår man kan teste posetivt...

men hvordan vil i forklarer den måde det føltes ved underlivet?? syns det er så svært og forklarer.. for det ikk såen a det gør ondt men kan alligevel godt mærkes.. og det var ikk særlige længe det kan mærkes men det har været såen på forskellige tidspunkter på dagen..

men må tage en ny og så se...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.