priser for blodfortyndende under graviditet???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.191 visninger
11 svar
0 synes godt om
13. december 2010

Mormilla

Jeg skal ta sådan en sprøjte resten af graviditeten. Men har hørt at det er super dyrt!!! Er der nogen som ved hvad det koster???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2010

mortilnoahogmelina

Mormilla skriver:

Jeg skal ta sådan en sprøjte resten af graviditeten. Men har hørt at det er super dyrt!!! Er der nogen som ved hvad det koster???

Jeg ved ik om det evt er det min brors kæreste os skal tage , men han fortalte mig det ville koste 1500 kr om måneden hele graviditeten igenm , men det var nemlig os noget blodfortyndende .

Anmeld

13. december 2010

otlitrom

Hvilket præparat? Klexane? (aner ikke om det må tages som gravid....)

Anmeld

13. december 2010

Mormilla

Pernille08 skriver:

Jeg ved ik om det evt er det min brors kæreste os skal tage , men han fortalte mig det ville koste 1500 kr om måneden hele graviditeten igenm , men det var nemlig os noget blodfortyndende .

Okay det er sku mange penge!!!

Anmeld

13. december 2010

Mormilla

kitty skriver:

Hvilket præparat? Klexane? (aner ikke om det må tages som gravid....)

Ved ikke hvad det hedder men det skal sprøjtes ind ved jeg...

Anmeld

13. december 2010

otlitrom

Mormilla skriver:

Ved ikke hvad det hedder men det skal sprøjtes ind ved jeg...

Klexane er en underhuds-injektion, kan se på medicin.dk at den godt må anvendes af gravide. Priserne er meget forskellige efter, hvilken dose du skal have. Det er desværre lidt svært at fortælle dig, hvad det vil koste, når du ikke kender navnet på præparatet...

Anmeld

13. december 2010

mortilnoahogmelina

Mormilla skriver:

Okay det er sku mange penge!!!

Jaaaa , det må man jo sige

Anmeld

13. december 2010

missie20

Mormilla skriver:

Jeg tog Klexane hele graviditeten igennem. Koster ikke meget efter min mening. De kostede 80 kr. for 20 sprøjter. Det syntes jeg ikke er så galt. Men er også medlem af sygsikringen danmark.

Anmeld

13. december 2010

Mormilla

kitty skriver:

Klexane er en underhuds-injektion, kan se på medicin.dk at den godt må anvendes af gravide. Priserne er meget forskellige efter, hvilken dose du skal have. Det er desværre lidt svært at fortælle dig, hvad det vil koste, når du ikke kender navnet på præparatet...

Ja okay fandt det. Men det er godt nok dyrt!!!

Anmeld

13. december 2010

Mormilla

missie20 skriver:

Jeg tog Klexane hele graviditeten igennem. Koster ikke meget efter min mening. De kostede 80 kr. for 20 sprøjter. Det syntes jeg ikke er så galt. Men er også medlem af sygsikringen danmark.

Okay det var ikke slemt har hørt 1500kr og var ved at falde ned af stolen. Jeg er os medlem af danmark  Fik du noget form for støtte???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.