Simon 7 mdr! mega max billedespam!(sorry men ku ik la vær)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2010

patella

MaleneF skriver:

Ja så er min lille baby, blevet en stor dreng! 7 mdr allerede, hvor tiden altså flyver!

Der sker så meget på en måned i den alder her! Hold da fest!

Hans balance bliver bedre og bedre, og kan skifte fra hånd til hånd med legetøj og hvad han nu ellers får fat i Han prøver at møve sig frem, men uden held. Han ELSKER at spise Og vigtigts af alt, han elsker sin mor og far

Han spiser grød, kartoffel og gulerodsmos, ELSKER rugbrød (også selvom der ikke er noget på), har smagt lidt persille, kylling og lidt sovs (ukrydret) på sin grøntssagsmos og han elskede det!

Han drikker vand og mælk med glæde! (Får stadig også bryst)

Her kommer EN MASSE billeder (sorry men kan simpelthen ikke lade være)

Hvor er han dejlig - sig mig, smiler han altid 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2010

M.O.A.R.

Hvor er han dejlig - sig mig, smiler han altid 

Tak skal du have

Ja der er ikke meget galt

Og det er så fantastisk dejligt!

Anmeld

14. december 2010

M.O.A.R.

Lou87 skriver:

Haha meget forståeligt

Jeg havde også sagt at hvis jeg vidste min blev vurderet til over 4 ville jeg nok begynde og snakke om kejsersnit
Min svigermor har min kæreste samt et barn mere.. de har begge ligget på knapt 5 kg og hun fødte normalt!! Og havde hørt det jo ku være arveligt.. GISP

GISP siger jeg bare!

Det forstår jeg sku godt du ville hehe

Anmeld

14. december 2010

Kløver

Hvor en masse herlige billeder, og dejligt at nogen bruger ordet spam rigtigt, super dejligt med MASSER af billeder

Anmeld

14. december 2010

puttecolle

MaleneF skriver:

Ja så er min lille baby, blevet en stor dreng! 7 mdr allerede, hvor tiden altså flyver!

Der sker så meget på en måned i den alder her! Hold da fest!

Hans balance bliver bedre og bedre, og kan skifte fra hånd til hånd med legetøj og hvad han nu ellers får fat i Han prøver at møve sig frem, men uden held. Han ELSKER at spise Og vigtigts af alt, han elsker sin mor og far

Han spiser grød, kartoffel og gulerodsmos, ELSKER rugbrød (også selvom der ikke er noget på), har smagt lidt persille, kylling og lidt sovs (ukrydret) på sin grøntssagsmos og han elskede det!

Han drikker vand og mælk med glæde! (Får stadig også bryst)

Her kommer EN MASSE billeder (sorry men kan simpelthen ikke lade være)

jeg sidder jo og bliver helt forelsket i din dreng total dejligt smil og sikke dog nogle øjne han har :O) FUCK han er bare top lækker

Anmeld

15. december 2010

M.O.A.R.

Maja84 skriver:

Hvor en masse herlige billeder, og dejligt at nogen bruger ordet spam rigtigt, super dejligt med MASSER af billeder

Tak skal du have Hehe.

Jeg synes måske jeg havde overdrevet lidt meeeen det må man også gerne en gang i mellem, for jeg kunne slet ikke vælge

Anmeld

15. december 2010

M.O.A.R.

Hihi, tak skal du have

er også selv helt væk i ham

puttecolle skriver:

jeg sidder jo og bliver helt forelsket i din dreng total dejligt smil og sikke dog nogle øjne han har :O) FUCK han er bare top lækker

Anmeld

15. december 2010

Sara_S

Hvor er han kær!! Dejlig lille dreng!! 

Anmeld

15. december 2010

Line Højdal

Sikke en skøn knægt - en rigtig charmetrold!

Anmeld

15. december 2010

M.O.A.R.

Sara_S skriver:

Hvor er han kær!! Dejlig lille dreng!! 

Tak skal du ha'

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.