Ondt i lænden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

627 visninger
10 svar
0 synes godt om
13. december 2010

Anonym trådstarter

Hej piger

Jeg vil høre om der er andre der har det som mig med ondt i lænden, selvom i ikke er særlig langt henne i graviditeten? Jeg er i uge 11 og har de sidste dage konstant haft ondt i min lænd. Det kan da ikke være ligamentsmerter når det er lænden, eller kan det? Jeg har prøvet med en varmepude og det hjælper også lidt, men undre mig bare

Juleknus herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2010

Maja_4000

Jeg har haft ondt siden uge 10 (og har stadig) .. Lægen sagde at jeg bare måtte lære at leve med det og evt. tage panodil .. Men det er måske ikke så smart efter alt det de siger nu :s

Jeg købte et af de der massagesæder .. Det hjælper lidt synes jeg 

Anmeld

13. december 2010

Anonym trådstarter

Maja_4000 skriver:

Jeg har haft ondt siden uge 10 (og har stadig) .. Lægen sagde at jeg bare måtte lære at leve med det og evt. tage panodil .. Men det er måske ikke så smart efter alt det de siger nu :s

Jeg købte et af de der massagesæder .. Det hjælper lidt synes jeg 

Okay jeg synes det er lidt fusterende at man allerede skal have ondt. Det bliver da nogle lange mdr. hvis det bliver ved  Tak for hurtig svar

Anmeld

13. december 2010

Maja_4000

Anonym skriver:

Okay jeg synes det er lidt fusterende at man allerede skal have ondt. Det bliver da nogle lange mdr. hvis det bliver ved  Tak for hurtig svar

Ja , jeg synes også det har varet meeeeget længe ! :b

Det var da så lidt (;

Anmeld

13. december 2010

otlitrom

Jeg har i forvejen en ussel ryg, så nu hvor jeg er blevet gravid ar den også brokket sig lidt. Men så længe jeg holder mig aktiv, og får gået en god tur, så synes jeg det  løsner op. Det hjælper ikke at ligge stille i min verden.. Bare et tip

Anmeld

13. december 2010

Anonym trådstarter

kitty skriver:

Jeg har i forvejen en ussel ryg, så nu hvor jeg er blevet gravid ar den også brokket sig lidt. Men så længe jeg holder mig aktiv, og får gået en god tur, så synes jeg det  løsner op. Det hjælper ikke at ligge stille i min verden.. Bare et tip

Takker for tippet... Men det er lige det der med at komme ud i det her kolde og isglatte vejr  Men hvis det hjælper ved dig kunne det være noget jeg skulle prøve. Går godt nok rigtig meget på arbejdet, men det er især når jeg komme hjem der begynder...

Anmeld

13. december 2010

otlitrom

Anonym skriver:

Takker for tippet... Men det er lige det der med at komme ud i det her kolde og isglatte vejr  Men hvis det hjælper ved dig kunne det være noget jeg skulle prøve. Går godt nok rigtig meget på arbejdet, men det er især når jeg komme hjem der begynder...

Jeg går også rigtig meget på arbejde, men oplever det også mest. når jeg kommer hjem. Jeg er begyndt at gå hjem fra arbejde, så får jeg min "motion" der.. For nej, det er ikke det mest motiverende vejr. Det kræver så også at man bor i gå-afstand til arbejde

Anmeld

13. december 2010

Anonym trådstarter

kitty skriver:

Jeg går også rigtig meget på arbejde, men oplever det også mest. når jeg kommer hjem. Jeg er begyndt at gå hjem fra arbejde, så får jeg min "motion" der.. For nej, det er ikke det mest motiverende vejr. Det kræver så også at man bor i gå-afstand til arbejde

Ja jeg har så 25 km til arbejde, så det er nok lidt for langt at gå

Anmeld

13. december 2010

otlitrom

Ja jeg har så 25 km til arbejde, så det er nok lidt for langt at gå

Arh, kom frisk Ej, du må nok finde på noget andet så

Vil lige indskyde, at det ikke behøver være en mega lang tur.. En tur "rundt om blokken" har hjulpet mig de aftner, hvor jeg bare lige skulle igang.. Lok manden med, han har også godt af det

Anmeld

13. december 2010

Anonym trådstarter

kitty skriver:

Arh, kom frisk Ej, du må nok finde på noget andet så

Vil lige indskyde, at det ikke behøver være en mega lang tur.. En tur "rundt om blokken" har hjulpet mig de aftner, hvor jeg bare lige skulle igang.. Lok manden med, han har også godt af det

Hehe okay, men tak for svar. Jeg vil prøve en lille gåtur

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.