Ideer til mandelgave..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

976 visninger
7 svar
0 synes godt om
13. december 2010

Snefnug1984

Ja som overskriften lyder.. jeg mangler idder til årets mandelgave.. Kom gerne med jeres ideer.. Det skal dog ikke være for dyrt og ikke spil ;P

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2010

B&J

Snefnug26 skriver:

Ja som overskriften lyder.. jeg mangler idder til årets mandelgave.. Kom gerne med jeres ideer.. Det skal dog ikke være for dyrt og ikke spil ;P

kunne virkelig også godt bruge nogle ideer er helt tom

Anmeld

13. december 2010

Lolli

For to år siden var det min tur til at købe mandelgave. Købte en dvd-boks med de gamle "Min søsters børn"-film. Det kunne alle bruge - børn som voksne (vi er kun små børn eller voksne med børn/børnebørn i familien så det passede perfekt).

Anmeld

13. december 2010

Ryberg

Jeg købte vores mandelgave i Netto... en kæmpe bog "... og det var Danmark" .... med alle de der små humør tegneserie man kan læse på eb.dk ... måtte da selv lige sidde og læse den inden jeg pakkede den ind.... DEN ER SÅ SJOV

Og så feder den ikk

Anmeld

13. december 2010

katti24

hos os plejer mandelgaven altid at være en form for spil... Det er rigtig hyggeligt da man kan nyde det sammen

Anmeld

13. december 2010

KarinaIda

Snefnug26 skriver:

bogen " og det var danmark" den er så morsom.... der får man virkelig et grin på, og som regel er det en alle voksne er VILDE med....

Anmeld

13. december 2010

SpunkenJo

Et skabelod.......

Anmeld

13. december 2010

Sofia

Bliver nød til at foreslå Partners.. selvom du siger det ikke må være et spil

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.