Kan I mærke ægløsningen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

964 visninger
11 svar
0 synes godt om
13. december 2010

Anonym trådstarter

Jeg får selv ret ondt og kun i den ene side. Er det normalt?? Hvordan er det for jer andre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2010

Sofia

Jeg har ikke ondt under ÆL. Men tror det er meget normalt at kunne mærke det.

Anmeld

13. december 2010

MissGeoh

Anonym skriver:

Jeg får selv ret ondt og kun i den ene side. Er det normalt?? Hvordan er det for jer andre?

Jeg ved ikke om det er det jeg kan mærke, men jeg tror det..

Jeg får rigtig ondt når jeg laver stort, så føles det som om hele mit underliv er på vej ud. :/

Anmeld

13. december 2010

Mira0911

Efter jeg har født, kan du bande på jeg kan mærke HVER ÆL... Det er med rigtige slemme smerter, hvor jeg tit er nød til at tage smertestillende... Og bare skal ligge på sofaen.. .

Anmeld

13. december 2010

rikke2299

Jeg kunne godt mærke min æl og det var næsten altid skiftevis i højre /venstre side da det gav en lille sammen trækning...  så det er vist normalt

Anmeld

13. december 2010

Anonym trådstarter

MoarJ skriver:

Efter jeg har født, kan du bande på jeg kan mærke HVER ÆL... Det er med rigtige slemme smerter, hvor jeg tit er nød til at tage smertestillende... Og bare skal ligge på sofaen.. .

Godt at høre jeg ik er den eneste. Men ik rart at du også har ondt har du ondt i begge sider?

Anmeld

13. december 2010

Snefnug1984

Anonym skriver:

Godt at høre jeg ik er den eneste. Men ik rart at du også har ondt har du ondt i begge sider?

Det er normalt at det kun er i den ene side det gør ondt, da man jo oftest har ÆL skiftevis i højre og venstre side fra måned til måned

Anmeld

13. december 2010

Anonym trådstarter

Snefnug26 skriver:

Det er normalt at det kun er i den ene side det gør ondt, da man jo oftest har ÆL skiftevis i højre og venstre side fra måned til måned

Men jeg har altid KUN ondt i venstre side

Anmeld

13. december 2010

Mutti2B

Jeg har som oftest flere smerter ved ægløsning end ved mens

Anmeld

13. december 2010

Snefnug1984

Anonym skriver:

Men jeg har altid KUN ondt i venstre side

Det er jo individuelt, hvor ÆL sidder.. Mine sidste 2 ÆL har også været i venstre side..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.