Pernille / Daub Deluxe. Mine piger har reklameret godt ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

425 visninger
5 svar
0 synes godt om
13. december 2010

JustAnotherName

Tøserne har været i henholdsvis vuggestue og børnehave i deres nye fine bukser ....og de blev bemærket!

Først havde en pædagog kommenteret på Bianca's flotte ugle-bukser.
Og så opdagede hun, at Celina også havde de lækreste bukser med diverse dyr ......Og Celina blev utrolig stolt ved at vise sig frem

Så da Kenneth hentede børnene, blev han spurgt til tøjet, men måtte melde pas, og sendte beskeden videre "derhjemme".....

Idag da jeg hentede, kom pædagogen hen til mig (en fra en anden stue, som jeg ellers aldrig rigtigt snakker med), og spurgte til, hvor de havde de smarte bukser fra.

Så nu har jeg lovet, at tage visitkort med til hende imorgen. Og jeg sætter flere op derhenne på deres tavle.

Så håber jeg, at lidt god reklame og påklædning af pigerne, kan hjælpe til flere og nye kunder i din biks

DU HAR SKABT MODE, EN HELT NY DILLE
VI ER FULDSTÆNDIGT VILDE MED DIT TØJ, PERNILLE 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2010

otlitrom

to kønne tøser i lækkert tøj! Selvfølgelig skaber det reklame!

Anmeld

13. december 2010

JustAnotherName

kitty skriver:

to kønne tøser i lækkert tøj! Selvfølgelig skaber det reklame!

Tak snuske 

Anmeld

13. december 2010

Skouboe

De to charmebøtter skal da vist snart til at have reklametillæg

Anmeld

13. december 2010

Skouboe

Og lige her går det så op for mig at jeg er nødt til at få opdateret hjemmesiden meget snart...

Anmeld

13. december 2010

ChatH

JustAnotherName skriver:

Tøserne har været i henholdsvis vuggestue og børnehave i deres nye fine bukser ....og de blev bemærket!

Først havde en pædagog kommenteret på Bianca's flotte ugle-bukser.
Og så opdagede hun, at Celina også havde de lækreste bukser med diverse dyr ......Og Celina blev utrolig stolt ved at vise sig frem

Så da Kenneth hentede børnene, blev han spurgt til tøjet, men måtte melde pas, og sendte beskeden videre "derhjemme".....

Idag da jeg hentede, kom pædagogen hen til mig (en fra en anden stue, som jeg ellers aldrig rigtigt snakker med), og spurgte til, hvor de havde de smarte bukser fra.

Så nu har jeg lovet, at tage visitkort med til hende imorgen. Og jeg sætter flere op derhenne på deres tavle.

Så håber jeg, at lidt god reklame og påklædning af pigerne, kan hjælpe til flere og nye kunder i din biks

DU HAR SKABT MODE, EN HELT NY DILLE
VI ER FULDSTÆNDIGT VILDE MED DIT TØJ, PERNILLE 

DET kan jo også kun blive lækkert med sådan en blanding.. Lækre unger og Lækkert tøj

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.