Kære alle i dejlige damer.. -HJÆLP MIG 
Står i en rigtig svær mød situation hvor jeg føler mig så svag...
Er gravid i uge 16 og har bare SÅ ondt i min ene balle stort set konstant.. På nær når jeg har sat ned i længere tid..
HAr et meget krævende arbejde hvor jeg står og går stort set hele tiden... LAver mad og har MEGET dumme stillinger..
Er dog også begyndt at få ondt i min læn rigtig meget og har ondt i min mave (megetalm tror jeg) når jeg har haft en normal arbejdsdag..
Udover dette aner jeg ikke om jeg er pyleret men kan bare ikke klarer mit arbejde psykisk mere mens jeg er gravid .. (ved godt man er mere følsom) men min chef kører så hårdt psykisk på os ansatte at når jeg kommer hjem skal der INGENTING til før jeg bare sidder tuder .. Kan ikke forklarer hvorfor men føler bare det er ALT lige pt.. Syntes bestemt ikke det er sjovt og går også udover manden samt hans søn..
Mine kollegaer råder mig meget til at gå til læge for de kan godt se problemer og siger som jeg at det ikke hjælper snakke med min chef da det er HENDE der bestemmer..
Er bare ikk typen som kan finde mig i at gå hjemme og ved da heller ikk om det er meget normalt men føler bare ikke jeg kan klarer det i 5 mdr endnu.. Nogle gode råd??
Og nogle som ved om mine smerter er meget normale..
HJÆLP piger.. (:;
Anmeld