Help what to do ??:s

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

911 visninger
19 svar
0 synes godt om
13. december 2010

Anonym trådstarter

Kære alle i dejlige damer.. -HJÆLP MIG

Står i en rigtig svær mød situation hvor jeg føler mig så svag...

Er gravid i uge 16 og har bare SÅ ondt i min ene balle stort set konstant.. På nær når jeg har sat ned i længere tid..

HAr et meget krævende arbejde hvor jeg står og går stort set hele tiden... LAver mad og har MEGET dumme stillinger..

Er dog også begyndt at få ondt i min læn rigtig meget og har ondt i min mave (megetalm tror jeg) når jeg har haft en normal arbejdsdag..

Udover dette aner jeg ikke om jeg er pyleret men kan bare ikke klarer mit arbejde psykisk mere mens jeg er gravid .. (ved godt man er mere følsom) men min chef kører så hårdt psykisk på os ansatte at når jeg kommer hjem skal der INGENTING til før jeg bare sidder tuder .. Kan ikke forklarer hvorfor men føler bare det er ALT lige pt.. Syntes bestemt ikke det er sjovt og går også udover manden samt hans søn..

Mine kollegaer råder mig meget til at gå til læge for de kan godt se problemer og siger som jeg at det ikke hjælper snakke med min chef da det er HENDE der bestemmer..

Er bare ikk typen som kan finde mig i at gå hjemme og ved da heller ikk om det er meget normalt men føler bare ikke jeg kan klarer det i 5 mdr endnu.. Nogle gode råd??

Og nogle som ved om mine smerter er meget normale..

HJÆLP piger.. (:;

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2010

ulleby

Anonym skriver:

Kære alle i dejlige damer.. -HJÆLP MIG

Står i en rigtig svær mød situation hvor jeg føler mig så svag...

Er gravid i uge 16 og har bare SÅ ondt i min ene balle stort set konstant.. På nær når jeg har sat ned i længere tid..

HAr et meget krævende arbejde hvor jeg står og går stort set hele tiden... LAver mad og har MEGET dumme stillinger..

Er dog også begyndt at få ondt i min læn rigtig meget og har ondt i min mave (megetalm tror jeg) når jeg har haft en normal arbejdsdag..

Udover dette aner jeg ikke om jeg er pyleret men kan bare ikke klarer mit arbejde psykisk mere mens jeg er gravid .. (ved godt man er mere følsom) men min chef kører så hårdt psykisk på os ansatte at når jeg kommer hjem skal der INGENTING til før jeg bare sidder tuder .. Kan ikke forklarer hvorfor men føler bare det er ALT lige pt.. Syntes bestemt ikke det er sjovt og går også udover manden samt hans søn..

Mine kollegaer råder mig meget til at gå til læge for de kan godt se problemer og siger som jeg at det ikke hjælper snakke med min chef da det er HENDE der bestemmer..

Er bare ikk typen som kan finde mig i at gå hjemme og ved da heller ikk om det er meget normalt men føler bare ikke jeg kan klarer det i 5 mdr endnu.. Nogle gode råd??

Og nogle som ved om mine smerter er meget normale..

HJÆLP piger.. (:;

Hej,

Jeg begyndte at gå hjem i fredags - har først termin i maj - men med enægget tvillinger. Jeg døjer selv en del med ondt i min den ventre balle, så min plan var at hører hvad overlægen mente i morgen når vi skal til scanning Eller lavede jeg et indlæg for et par dage siden om smerter i ballen du er vlekommen til at følge de skønne damers råd

Håber du slipper og måske kan motionere dig fra det.

Anmeld

13. december 2010

Anonym trådstarter

ulleby skriver:

Hej,

Jeg begyndte at gå hjem i fredags - har først termin i maj - men med enægget tvillinger. Jeg døjer selv en del med ondt i min den ventre balle, så min plan var at hører hvad overlægen mente i morgen når vi skal til scanning Eller lavede jeg et indlæg for et par dage siden om smerter i ballen du er vlekommen til at følge de skønne damers råd

Håber du slipper og måske kan motionere dig fra det.

OK tvillinger .. det da vildt .. Dobbelt tillykke med det (:

Årh der vil jeg da lige følge lidt med ... Håber bare ikke det er det. Men det er også ligeså meget det psykiske som går mig på .. Kan bare ikke klarer det mere.. Det sq hårdt .. Ligger næsten søvnløs...

Okay men tror nu det er afslapning jeg mangler jeg vader som sagt rundt konstant sådan en dag :/ Og det går meget bedre på en fridag med smerterne ..

Anmeld

13. december 2010

Mus84

Hej jeg kan desværre heller ej hjælpe dig, men vil rigtig gerne følge med da jeg også døjer med ondt i læn, og til tider i skambenet (eller hvad det hedder derinde)

Jeg har os et arbejde hvor jeg står og går meget rundt, står i butik og det er begyndt at være rigtig hårdt, men ser da heller ej at skulle gå hjemme det kan jeg bare heller ikke. Hvad skal man da få tiden til at gå med, men min chef sagde allerede tidligt i graviteten til mig at i sidste ende kunne det os ende med en deltid sygemelding. Så det kunne os være en mulighed for dig?

Glæder mig til at se hvad folk skriver, og hvad din læge siger. Da jeg ringede til min læge omkring det med læn sagde hun det bare var muskelspændinger, men har så hørt så mange som siger det er starten på bækkenløsning...?

hilsen fra den gravide i uge 20+4..

Anmeld

13. december 2010

Anonym trådstarter

Mus84 skriver:

Hej jeg kan desværre heller ej hjælpe dig, men vil rigtig gerne følge med da jeg også døjer med ondt i læn, og til tider i skambenet (eller hvad det hedder derinde)

Jeg har os et arbejde hvor jeg står og går meget rundt, står i butik og det er begyndt at være rigtig hårdt, men ser da heller ej at skulle gå hjemme det kan jeg bare heller ikke. Hvad skal man da få tiden til at gå med, men min chef sagde allerede tidligt i graviteten til mig at i sidste ende kunne det os ende med en deltid sygemelding. Så det kunne os være en mulighed for dig?

Glæder mig til at se hvad folk skriver, og hvad din læge siger. Da jeg ringede til min læge omkring det med læn sagde hun det bare var muskelspændinger, men har så hørt så mange som siger det er starten på bækkenløsning...?

hilsen fra den gravide i uge 20+4..

Det da bare helt iorden du er mere end velkommen til at følge med ...

Syntes godt nok bare det er hårdt og er endda kun 15+5

Mit er et cafe arbejde så noget alla det samme har bare nogle dumme stillinger når man ska række ned i maden

Tvivler sq lidt på det med muskel spændinger da det er HVERDAG !! (:

Men vil i hvertfald lige hører min læge også med det psykiske det kan ejg slet ikke klarer mere.. Min chef tager ikke hensyn til at jeg er gravid og hun mener bestemt jeg skal gå lidt indtil fire uger før -.- hvilket jeg efterhånden tvivler lidt på..

Men vil i hvertfald til læge hører hvad jeg skal gøre for holder det ikke ud..

Håber der er nogle der kan hjælpe os lidt (:

Anmeld

13. december 2010

Snefnug1984

Ondt i ballen kan skyldes tryk på iskiasnerven oppe i ryggen..

Anmeld

13. december 2010

Anonym trådstarter

Snefnug26 skriver:

Ondt i ballen kan skyldes tryk på iskiasnerven oppe i ryggen..

Spørger måske dumt men hvad betyder det ?(:

Men tak for svar

Anmeld

13. december 2010

Snefnug1984

Anonym skriver:

Spørger måske dumt men hvad betyder det ?(:

Men tak for svar

Ja det betyder at nerven er i klemme og at det kan give smerter i ryg, balle og lænd og nogle gange ned i benet. Men nu ved jeg jo ikke hvordan dine smerter er...

Anmeld

13. december 2010

Anonym trådstarter

Snefnug26 skriver:

Ja det betyder at nerven er i klemme og at det kan give smerter i ryg, balle og lænd og nogle gange ned i benet. Men nu ved jeg jo ikke hvordan dine smerter er...

Okay mange tak .. Må lige have fat i min læge for være sikker Bare rart hører fra folk som har oplevet noget lignede hvad det kan være .. Håber bare IKKE på bækkenløsning

Anmeld

13. december 2010

Snefnug1984

Anonym skriver:

Okay mange tak .. Må lige have fat i min læge for være sikker Bare rart hører fra folk som har oplevet noget lignede hvad det kan være .. Håber bare IKKE på bækkenløsning

Bækkenløsning kommer som regel først mellem 5. og 7. måned og så vidt jeg ved, sku det ike give smerter i ballen, men jeg er selvfølgelig ikke HELT sikker, da sygdomme jo viser sig forskelligt fra person til person..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.