Hjælp piger og mænd, tak :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

375 visninger
6 svar
0 synes godt om
13. december 2010

Aprilmor11

Jeg har fået ny kæreste, vi har været sammen i 2 måneder så det er ikke så længe, men skal jo have en julegave OG fødselsdagsgave til ham, til han kommer hjem fra ferie i Januar .. Nogen ideer ? Han har ingen ønsker , men siger at han altid kan bruge tøj, det syns jeg måske bare er lidt nederen ? Og smykker kan et heller ikke da han har ..

Håber nogen kan hjælpe ..

Kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2010

Sofia

Bøger, film, en oplevelse? Synes der er så mange ting, hvad er hans interesser??

Anmeld

13. december 2010

Aprilmor11

Sofia skriver:

Bøger, film, en oplevelse? Synes der er så mange ting, hvad er hans interesser??

Hans interreser er mig .. Ellers er der ikke så meget .. Han siger at jeg er en stor gave til ham og at han ikke ønsker sig andet .. Så det er lidt svært ..

Anmeld

13. december 2010

Sofia

Aprilmor11 skriver:

Hans interreser er mig .. Ellers er der ikke så meget .. Han siger at jeg er en stor gave til ham og at han ikke ønsker sig andet .. Så det er lidt svært ..

Så giv ham gavekort til en biograftur og måske en middag, så kan I få en aften sammen, passer jo fint når hans bedste gave er dig

Anmeld

13. december 2010

Aprilmor11

Sofia skriver:

Så giv ham gavekort til en biograftur og måske en middag, så kan I få en aften sammen, passer jo fint når hans bedste gave er dig

Fantastisk ide .. Tak ..

Anmeld

13. december 2010

Sofia

Aprilmor11 skriver:

Fantastisk ide .. Tak ..

Så lidt Ellers er der jo de der smartbokses.. Der er der fx et for et spaophold til 2 pers, hvor man køber boksen og så kan modtageren selv vælge 1 ud af 10 forskellige spa ophold!

Anmeld

13. december 2010

Aprilmor11

Sofia skriver:

Så lidt Ellers er der jo de der smartbokses.. Der er der fx et for et spaophold til 2 pers, hvor man køber boksen og så kan modtageren selv vælge 1 ud af 10 forskellige spa ophold!

Jah, men det har jeghaft dårligt oplevelse med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.