1. dag på barsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

684 visninger
10 svar
0 synes godt om
13. december 2010

ulleby

Hej de damer,

Ja så kom dagen - min første dag på barsel. Den har været lidt med blandede følelser - har lavet lidt ala ingen ting plus snakket en del i tlf med arbejdet som havde opgaver de manglee hjælp til - skønt at vide man er savnet

Tror lige jeg skal vænne mig til at gå hjem Så skal det nok blive godt.

Ha' en fortsat god aften.

Julse hilsner her fra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2010

Sofia

Dejligt med barsel Gid det var mig. Jeg kæmper med eksamenslæsning..når jeg da ikke lige laver overspringshandlinger og er herinde

Anmeld

13. december 2010

Mettemus

!!!

Jeg går selv på barsel fra jobbet i morgen og GLÆDER MIG!!!

Men ja, helt sikkert skønt at være savnet.

Anmeld

13. december 2010

Tanja84

Ååååhhh mindes den dag alt for godt. Her var det også en dag med MEGET blandede følelser

Det var både en glæde over at jeg nu gik min tid som kommende mor i møde, men også trist stund, da Jeg ELSKER mit job, og vil faktisk kalde mit job og mine kollegaer mit andet hjem og min anden familie, hvorfor jeg uden tvivl viste at jeg pludselig ville mangle en stor del af min hverdag. Men Emma fylder den mere end 100 % ud

Men jeg er heldigvis derude min. 1 gang om mdr. og hilse på. Det er rigtig dejligt at komme ud og lige kunne følge med, samt er det simpelthen såååå skønt at være savnet. For hvis der går mere end 14 dage, spørger de hele tiden hvornår jeg kommer ud igen.

Skal lige siges at min mand og jeg arbejder sammen, og Emma derfor er en vaskeægte firmaprinsesse, der er blevet fulgt med stor interesse fra dag 1. hvor vi fortalte at vi var gravide

Håber du får en rigtig dejlig barsel

Anmeld

13. december 2010

Mary

Åh, det er HELT sikker er skøn tid at være på barsel i lige nu, magiske december  

Anmeld

13. december 2010

LR85

Hey.

Jeg gik faktisk selv på barsel lige netop i dag for et år siden.

Og ihh hvor var det bare dejligt, lige op til julen og den dejlige december måned. Nyd det og nyd tiden, bare kæresten og dig, hvis i altså ikke har andre børn.

Jeg elsker mit liv nu med barn, men kan godt mindes tiden sidste år hvor man gik ture sent om aftenen, og bare lavede spontane ting.

Nu er det anderledes, men BESTEMT lige så godt.

Anmeld

13. december 2010

ulleby

Sofia skriver:

Dejligt med barsel Gid det var mig. Jeg kæmper med eksamenslæsning..når jeg da ikke lige laver overspringshandlinger og er herinde

Puha eksamens læsning lyder heller ikke som det mest spændende, her i december måned Men for din læsning.

Jeg skal prøve at nyde den- det blive rnok nemmere med tiden

Anmeld

13. december 2010

ulleby

Mettemus skriver:

!!!

Jeg går selv på barsel fra jobbet i morgen og GLÆDER MIG!!!

Men ja, helt sikkert skønt at være savnet.

Det er bestemt skønt at være savnet - men også lidt mærkeligt at skulle give alt sit arbejde fra sig

Du har heldigvis ikke så lang tid igen før gulklumpen kommer - jeg har laaaaaang tid igen. Men må nyde voksen tiden inden det går løs

Anmeld

13. december 2010

ulleby

Tanja84 skriver:

Ååååhhh mindes den dag alt for godt. Her var det også en dag med MEGET blandede følelser

Det var både en glæde over at jeg nu gik min tid som kommende mor i møde, men også trist stund, da Jeg ELSKER mit job, og vil faktisk kalde mit job og mine kollegaer mit andet hjem og min anden familie, hvorfor jeg uden tvivl viste at jeg pludselig ville mangle en stor del af min hverdag. Men Emma fylder den mere end 100 % ud

Men jeg er heldigvis derude min. 1 gang om mdr. og hilse på. Det er rigtig dejligt at komme ud og lige kunne følge med, samt er det simpelthen såååå skønt at være savnet. For hvis der går mere end 14 dage, spørger de hele tiden hvornår jeg kommer ud igen.

Skal lige siges at min mand og jeg arbejder sammen, og Emma derfor er en vaskeægte firmaprinsesse, der er blevet fulgt med stor interesse fra dag 1. hvor vi fortalte at vi var gravide

Håber du får en rigtig dejlig barsel

Det lyder da godt nok som om det er en lille firma baby Det er da sjovt når det er sådan - håber mine kollegaer holder ved og vi skal selvfølgelig også der ind en tur når de kommer til verdene Kan slet ikke vente med at fremvise vore vidundre

Er slet ikke i tvivl om jeg får en skøn barsel - skal bare lige vende mig til den nye hverdag og hvordan man får tiden til at gå samtidig med man passer på sig selv!

Anmeld

13. december 2010

ulleby

Mary skriver:

Åh, det er HELT sikker er skøn tid at være på barsel i lige nu, magiske december  

Ja jeg skal bare lige lære min nye hverdag at kende og nyde den inden voksen tiden er over

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.