Så fik min dejlige lille pige på 8 måneder desværre varm kakao over sig
. I selskabet var der desværre en som ik lige var opmærksom med hvor koppen med kakaoen blev sat, så på ingen tid fik min pige væltet den og fik desværre noget ned over sig
. Hun havde heldigvis to lag tøj på og så hende ble, så det tog en del. Men hun blev forbrændt 2 steder på maven (en fem krons størrelse) men dog kun det ene som var slemt dvs. løs hud og vabler. derudover fik hun en femkrons stor forbrænding på siden af låret også med vabler og løs hud.
Vi havde hende under vand og hun fik kolde klude på. Derefter op på skadestuen, hvor vi blev sendt hjem igen for at blive ved med at give kolde klude på.
Min mand sad med hende imens vi skiftede klude i et væk i 3 timer. Det var hårdt og hun græd meget i starten og frøs.
Da hun ik længere havde ondt skulle vi henvende os på skadestuen igen. Hvor de ville behandle det. De fjernede det døde hud på hende. Hun sagde ikke en lyd, tog det bare så flot.
Så fik hun smurt noget creme på og fik nogle store plastre på.
Hun havde det heldigvis godt bagefter og hun sov godt om natten. og idag virker hun ikke alt for plaget af det. selvf. græd hun lidt da skiftede forbindingerne, men ellers har der ikkke rigtig været så meget at mærke på hende. Heldigvis.
Men nøj en forskrækkelse og en ting er sikkert hun skal ALDRIG sidde ved bordet når der er varme drikke indenfor rækkevidde.
Okay måske når hun bliver ældre.
puha puha. det var sku en hård dag igår. F...glad for der ikke skete mere end der gjorde. Forsøger ik at tænke på hvor galt det kunne være gået, hvis hun havde fået mere over sig.
Selvom hun sov fint i nat. Hun havde selvf. fået smertestillende. Så sov jeg ikke før kl. 1.30 og vågnede ved den mindste lyd fra hende. Skulle bare være sikker på hun havde det godt.
Nå men sikke en forskrækkelse, den kunne vi godt have været foruden.
Anmeld