sikke en forskrækkelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

571 visninger
9 svar
0 synes godt om
13. december 2010

Gaia

Så fik min dejlige lille pige på 8 måneder desværre varm kakao over sig. I selskabet var der desværre en som ik lige var opmærksom med hvor koppen med kakaoen blev sat, så på ingen tid fik min pige væltet den og fik desværre noget ned over sig. Hun havde heldigvis to lag tøj på og så hende ble, så det tog en del. Men hun blev forbrændt 2 steder på maven (en fem krons størrelse) men dog kun det ene som var slemt dvs. løs hud og vabler. derudover fik hun en femkrons stor forbrænding på siden af låret også med vabler og løs hud.

Vi havde hende under vand og hun fik kolde klude på. Derefter op på skadestuen, hvor vi blev sendt hjem igen for at blive ved med at give kolde klude på.

Min mand sad med hende imens vi skiftede klude i et væk i 3 timer. Det var hårdt og hun græd meget i starten og frøs.

Da hun ik længere havde ondt skulle vi henvende os på skadestuen igen. Hvor de ville behandle det. De fjernede det døde hud på hende. Hun sagde ikke en lyd, tog det bare så flot.

Så fik hun smurt noget creme på og fik nogle store plastre på.

Hun havde det heldigvis godt bagefter og hun sov godt om natten. og idag virker hun ikke alt for plaget af det. selvf. græd hun lidt da skiftede forbindingerne, men ellers har der ikkke rigtig været så meget at mærke på hende. Heldigvis.

Men nøj en forskrækkelse og en ting er sikkert hun skal ALDRIG sidde ved bordet når der er varme drikke indenfor rækkevidde. Okay måske når hun bliver ældre.

puha puha. det var sku en hård dag igår. F...glad for der ikke skete mere end der gjorde. Forsøger ik at tænke på hvor galt det kunne være gået, hvis hun havde fået mere over sig.

Selvom hun sov fint i nat. Hun havde selvf. fået smertestillende. Så sov jeg ikke før kl. 1.30 og vågnede ved den mindste lyd fra hende. Skulle bare være sikker på hun havde det godt.

Nå men sikke en forskrækkelse, den kunne vi godt have været foruden.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2010

NinaNymannMadsen

det lyder bestemt ikke til at være en rar oplevelse.
forstår virkelig godt i blev forskrækket.
de kære små har meget lange fingre nogen gange, og det kan desvære gå rigtig galt.

det er rigtig godt at høre hun har det helt fint og ikke virker plaget af det.

her får du lige et kram for at berolige dig bare en lille smule

og så ønsket i en glædelig jul her fra

Anmeld

13. december 2010

Aprilmor11

Gaia skriver:

Så fik min dejlige lille pige på 8 måneder desværre varm kakao over sig. I selskabet var der desværre en som ik lige var opmærksom med hvor koppen med kakaoen blev sat, så på ingen tid fik min pige væltet den og fik desværre noget ned over sig. Hun havde heldigvis to lag tøj på og så hende ble, så det tog en del. Men hun blev forbrændt 2 steder på maven (en fem krons størrelse) men dog kun det ene som var slemt dvs. løs hud og vabler. derudover fik hun en femkrons stor forbrænding på siden af låret også med vabler og løs hud.

Vi havde hende under vand og hun fik kolde klude på. Derefter op på skadestuen, hvor vi blev sendt hjem igen for at blive ved med at give kolde klude på.

Min mand sad med hende imens vi skiftede klude i et væk i 3 timer. Det var hårdt og hun græd meget i starten og frøs.

Da hun ik længere havde ondt skulle vi henvende os på skadestuen igen. Hvor de ville behandle det. De fjernede det døde hud på hende. Hun sagde ikke en lyd, tog det bare så flot.

Så fik hun smurt noget creme på og fik nogle store plastre på.

Hun havde det heldigvis godt bagefter og hun sov godt om natten. og idag virker hun ikke alt for plaget af det. selvf. græd hun lidt da skiftede forbindingerne, men ellers har der ikkke rigtig været så meget at mærke på hende. Heldigvis.

Men nøj en forskrækkelse og en ting er sikkert hun skal ALDRIG sidde ved bordet når der er varme drikke indenfor rækkevidde. Okay måske når hun bliver ældre.

puha puha. det var sku en hård dag igår. F...glad for der ikke skete mere end der gjorde. Forsøger ik at tænke på hvor galt det kunne være gået, hvis hun havde fået mere over sig.

Selvom hun sov fint i nat. Hun havde selvf. fået smertestillende. Så sov jeg ikke før kl. 1.30 og vågnede ved den mindste lyd fra hende. Skulle bare være sikker på hun havde det godt.

Nå men sikke en forskrækkelse, den kunne vi godt have været foruden.

Puha, hvor en forskrækkelse

Men godt at det ikke var " værre " .. Og godt at hun har det godt igen ..

Kram herfra

Anmeld

13. december 2010

tioyv

puha øv for en forskrækkelse godt der ikk skete mere

god bedring med hende

kram

Anmeld

13. december 2010

DLM

puha sikke da en forskrækkelse der er ikke noget værer end når de små pus kommer tilskade

godt hun ikke kom mere til end hun gjorde

Anmeld

13. december 2010

twinboys

Åhhhh nej da sikke forfærdeligt... Godt han havde tøj på som tog største delen af det....

God bedring herfra og håber det heler fint...

Majbritt

Anmeld

13. december 2010

B&J

åhhh det lyder rigtigt uhyggeligt er bare så glad for der overhovede ikke skete mere.. det kunne ha være helt vildt slemt.. og sejt lille pigen tog det så flot ved vagtlægen

Anmeld

13. december 2010

Janni.

Puha, det må ha været en slem forskrækkelse for jer. Føler med jer

Anmeld

13. december 2010

missie20

Nej hvor synd for din datter. Og sikke en sej dame Min søn er selv 8 måneder, ville slet ikke tænke hvis det var ham. Virkelig en uheldig hændelse. Godt der ikke skete mere.

Anmeld

13. december 2010

Gaia

tak for jeres søde hilsner Jeg er smadder stolt af hvor flot hun tog det hele. Det var så hårdt at se hende ligge i hendes fars arme og mine og bare se hende døse, græde og sove - og ja bleen var af så vi blev bogstavelig talt tisset på. Men hva' gør det, når man sidder med sin øjesten der har det skidt.

Det var dog også vild dejligt, at se hende live op da smerten begyndte at fortage sig. Hun begyndte at små pludre, derefter ville hun sætte sig op og til sidste var der bare gang i hende og så gad hun ikke kludene mere

Hun har haft det godt idag og tror heldigvis ikke hun kan huske så meget af igår og tror som sagt heller ik hun har ondt. - kun når jeg skal smøre det osv. men det skal jo til.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.