lejlighed, men uden værelse til bebs?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

741 visninger
10 svar
0 synes godt om
13. december 2010

Anonym trådstarter

Jeg er gravid, godt nok kun i 7. uge. Kæresten og jeg, bor stadig hjemme. Men vi har lige været ude at kikke på lejlighed i dag. Vi skal have en henholdsvis billig en.

Vi har fundet en 3. værelses på 75km2. Men med 2 stuer og et værelse. Ny køkken og badeværelse. Der er rigtig stor have, og der bor kun 4 i ejendommen. Det er en stuelejlighed, men fra køkkent, kan man åbe en dør ud til haven, så det passer jo perfekt med at man kan have barnevogn til at stå der.

Men der bliver jo ikke et værelse til lille bebs. desværre. Det ønsker jeg ellers. Men i den eneste stue bliver der et hjørne til dens ting og det. Og soveværelset er også ok stor. Så der kan jo også stå tremmeseng og det.

Men vil høre om babyen godt kan undvære dens eget værelse til den er 1½år eller der omkring? Vi vil nemlig spare op til vores eget, derfor vi skal være et billig sted.

Og nogle der bor på noglelunde samme måde? vil meget gerne se billeder?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2010

Plysbjørnen

Hvorfor ikke lave den ene stue til sove værelse, eller er det 2 sammenhængende stuer?

Anmeld

13. december 2010

henh01

Jeg boede i en 2'er med min datter til hun var 2 år og 7 mdr og det fungerede fint. Nu bor vi i en 3'er - to voksne og to børn og det fungerer også rigtig fint

Anmeld

13. december 2010

Lou87

Anonym skriver:

Jeg er gravid, godt nok kun i 7. uge. Kæresten og jeg, bor stadig hjemme. Men vi har lige været ude at kikke på lejlighed i dag. Vi skal have en henholdsvis billig en.

Vi har fundet en 3. værelses på 75km2. Men med 2 stuer og et værelse. Ny køkken og badeværelse. Der er rigtig stor have, og der bor kun 4 i ejendommen. Det er en stuelejlighed, men fra køkkent, kan man åbe en dør ud til haven, så det passer jo perfekt med at man kan have barnevogn til at stå der.

Men der bliver jo ikke et værelse til lille bebs. desværre. Det ønsker jeg ellers. Men i den eneste stue bliver der et hjørne til dens ting og det. Og soveværelset er også ok stor. Så der kan jo også stå tremmeseng og det.

Men vil høre om babyen godt kan undvære dens eget værelse til den er 1½år eller der omkring? Vi vil nemlig spare op til vores eget, derfor vi skal være et billig sted.

Da jeg blev gravid boede kæresten og jeg kun i 2 værelses også..
Hvis ikke det var for vi fandt netop det rækkehus vi gerne ville bo i, så havde vi også blevet boende et år til halvandet mere med vores datter For det var en rimelig stor 2 værelses.. såå..

Og hun sover jo i soveværelset det første år ca. Alt efter hvordan man er.. Men det har jeg ihvertfald planer om

Så alt efter hvor i bor nu osv, så i ku sparer pengene måske og helt lade vær og flytte så ville det jo klart være bedst - ellers lyder det da super lækkert med den i har kigget på.. og ja have til barnevognen er et hit - min står meget ude. Og så længe man selv synes man trives og ved man sparer sammen til andet, og man ved med banken osv det er muligt inden for næste år til halvandet så det jo fint nok Hvis det usikkert.. ville jeg nok overveje en hvor der var plads til hende så man måske har længere tid og spare op i. Held og lykke

Anmeld

13. december 2010

Anonym trådstarter

BBK skriver:

Hvorfor ikke lave den ene stue til sove værelse, eller er det 2 sammenhængende stuer?

Ja stuerne hænger nærmest sammen. Og soveværelset, kan faktisk kun være et soveværelse, da man lige går ned af 4 trapper og så er der et værelse.

Anmeld

13. december 2010

Vingummien

Da Emil blev født boede vi i en 2 værelses. Og han sov inde i soveværelset. Da vi så senere hen fik en større rykkede vi ind i stuen og sov indtil vi overtog den nye, så han vænnede sig til det inden det nye sted. Så det kan i sagtens gøre

Anmeld

13. december 2010

Anonym trådstarter

Lou87 skriver:

Da jeg blev gravid boede kæresten og jeg kun i 2 værelses også..
Hvis ikke det var for vi fandt netop det rækkehus vi gerne ville bo i, så havde vi også blevet boende et år til halvandet mere med vores datter For det var en rimelig stor 2 værelses.. såå..

Og hun sover jo i soveværelset det første år ca. Alt efter hvordan man er.. Men det har jeg ihvertfald planer om

Så alt efter hvor i bor nu osv, så i ku sparer pengene måske og helt lade vær og flytte så ville det jo klart være bedst - ellers lyder det da super lækkert med den i har kigget på.. og ja have til barnevognen er et hit - min står meget ude. Og så længe man selv synes man trives og ved man sparer sammen til andet, og man ved med banken osv det er muligt inden for næste år til halvandet så det jo fint nok Hvis det usikkert.. ville jeg nok overveje en hvor der var plads til hende så man måske har længere tid og spare op i. Held og lykke

Vi bor hjemme stadig, og det kan vi altså ikke holde ud længere

Men mange tak

Anmeld

13. december 2010

Lou87

Anonym skriver:

Vi bor hjemme stadig, og det kan vi altså ikke holde ud længere

Men mange tak

Helt forståeligt Man vil helst ud og være sig selv og lære det på egen hånd jo..

Men ville klart som skrevet, tage det udfra hvilken situation man er i om under to års tid.. om man har råd til og købe der som i vil eller ej.. det må banken jo ku svare jer på.

For ellers er det næsten spild af depositums penge og bruge nu, så hellere finde en der måske er en anelse dyre men med de rum i ska bruge indtil i har råd til og købe

Anmeld

13. december 2010

Aves..

Anonym skriver:

Det kan den da sagtens...det der med at børn skal have eget værelse, det er vidst mere et behov vi har skabt end det er et behov børnene har....så længe de er under skolealderen, så er det da mere end fint med et legehjørne og en seng hos mor og far.

Og skulle søskende dele værelse, så kan de altså sagtens det, det skader ikke, måske tværtimod..

Held og lykke med bebs og lejlighed...

Anmeld

13. december 2010

Alberts/

jeg bor i en 2 værelses på 80 kvm, min søn har ikke sit eget værelse, men har et stort hjøre i stuen og halvdelen af værelset, jeg soer nærmest bare der inde, men når han er 1½ ca vil jeg i en 3 værelse(;

det kan nemt lade sig gøre, og somregl leger børn ikke på værelset før de er lidt ældre,

god jul

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.