Jern og mme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

614 visninger
10 svar
0 synes godt om
13. december 2010

Mor til L&S

Liva er nu 8 ½ mdr og vi har nu droppet eftermiddags flasken, så hun KUN får en flaske inden sengetid ellers er resten alm mad

Så vi når ikke længere op på de 400 ml MME og starter nu på jern...

Fik Jeres ondt/hård mave???

Indtil videre har jeg lavet hendes havregrød med MME samt most hendes kartofler, grønsager og kød med MME.. Er det bedst at fortsætte med det, eller kan jeg bruge sødmælk nu i stedet???

PFT

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2010

LR85

Hej Mor til Liva.

Min dreng begyndte a få jerndråber for et par uger siden, hans mave tog det meget pænt. Men hvis jeg var opmærksom på a give ham ekstra væske, fik han overhoved ikke hård mave.

Og jeg ville helt klart begynde a lave maden på sødmælk. De skal jo have noget med hvad der svare til en kvart-½ liter om dagen... (tror jeg nok)

Anmeld

13. december 2010

Mor til L&S

louiseandersen85 skriver:

Hej Mor til Liva.

Min dreng begyndte a få jerndråber for et par uger siden, hans mave tog det meget pænt. Men hvis jeg var opmærksom på a give ham ekstra væske, fik han overhoved ikke hård mave.

Og jeg ville helt klart begynde a lave maden på sødmælk. De skal jo have noget med hvad der svare til en kvart-½ liter om dagen... (tror jeg nok)

Tak for dit svar

Anmeld

13. december 2010

Mor til L&S

Der må da være andre som kan/vil svare.......

Anmeld

13. december 2010

Ryberg

Mor til Liva skriver:

Der må da være andre som kan/vil svare.......

jeg er lige begyndt at give Lasse.. og startede med 1 dråbe om dagen, og hans mave tager det rigtig pænt..

Jeg sørger bare for lidt ekstra væske i form af vand igennem dagen .. og alt mad bliver selvfølgelig lavet på MME ..

Anmeld

13. december 2010

tb

kan desværre ikke svare endnu, da min pige kun er 6 måneder.. men ville da lige lure med  men jeg mener nu at man godt må blande sødmælk i fra de er 6 måneder.. men ved så ikke hvornår de må få sødmælk i en kop..

Anmeld

13. december 2010

Mor til L&S

tb skriver:

kan desværre ikke svare endnu, da min pige kun er 6 måneder.. men ville da lige lure med  men jeg mener nu at man godt må blande sødmælk i fra de er 6 måneder.. men ved så ikke hvornår de må få sødmælk i en kop..

De må gerne få sødmælk

Anmeld

13. december 2010

Mor til L&S

KittyGirl skriver:

jeg er lige begyndt at give Lasse.. og startede med 1 dråbe om dagen, og hans mave tager det rigtig pænt..

Jeg sørger bare for lidt ekstra væske i form af vand igennem dagen .. og alt mad bliver selvfølgelig lavet på MME ..

Ok

Hvorfor SELVFØLGELIG mme i madlavningen...????

Anmeld

13. december 2010

Ryberg

Mor til Liva skriver:

Ok

Hvorfor SELVFØLGELIG mme i madlavningen...????

For at han får sin mælk

Anmeld

13. december 2010

Mor til L&S

KittyGirl skriver:

For at han får sin mælk

Okay, nu ved jeg ikke hvor gammel han er, men det de har brug for fra MME er jo jern som han får i dråber så må du vel godt lave madlavning med sødmælk... De har jo også behov for alm mælk....

Ellers har jeg godt nok misforstået det....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.