sådan....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

332 visninger
3 svar
0 synes godt om
13. december 2010

sandramor

så har jeg været til undersøgelse og scanning idag.....

de mente jeg var 6+1 i følge målene og det passer stort set med min egen beregning...... og ikke mindst så så min mooooar og jeg et lille fint hjerte blinke derud af....  og han sagde det hele så rigtig fint ud.......

jeg skal ikke være nervøs for at det er en mola graviditet igen og jeg skal bare slappe af for det hele ser fint ud og den har det godt inde i maven og er vokset fint........ og skal til scanning igen i uge 8 i uge 10 og i uge 12.....

men oplevede faktisk noget i middags som gjorde mig rigtig nervøs....... fik målt mit hcg hormon i mandags som den dag var på 4064 og så igen i fredags....... og i fredags var den kun steget til 6065 så det var jo langt fra det dobbelte som jeg altid har hørt den helst skal stige..... men her har det så åbenbart ikke nogen betydning.... bare den stiger........ han sagde ihvertfald at det skulle jeg ikke være bekymret over....... så det er åbenbart ikke altid man kan regne med de der hcg tal..... faktisk har de kun gjort mig mere nervøs end de har hjulpet mig......

men updaten er at det var skøøøøøøønt at se det lille hjerte blinke løs og få at vide at det hele ser fiiiiint ud....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2010

sandratobias

Mange gange tillykke...

Anmeld

13. december 2010

Rebecca55

Stort tillykke... Ja det er skønt at se der er liv i mavsen.

Anmeld

13. december 2010

sandramor

jaaa det var bare sååå dejligt at se det lille hjerte blinke løs.... det gør det hele mere virkeligt... især når man som jeg bare stort set INGEN graviditets symptomer har........ så ja det var bare rigtig dejligt.... og d. 27 dec får jeg allerede den lille spire at se igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.