Wuhuuuu

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

438 visninger
9 svar
0 synes godt om
13. december 2010

TbCp

1. uge i træningscenter + en smule ændring på madvaner.... hvilket er kommet helt af sig selv efter jeg er begyndt at træne.

Har været afsted mandag, onsdag, fredag og søndag.
Mandag klarede jeg kun 15 min på crosstraineren.... onsdag 22 min og fredag og søndag 25 min, hvor jeg fredag "løb" knap 3 km og søndag knap 4 km...

OG!!!!.... så er der røget 1,6kg

Ihhh det er fedt! Humøret er steget gevaldigt og jeg har det meget bedre med mig selv

Måtte bare lige dele min glæde!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Hvor er det bare fedt,stort tillykkeVille ønske jeg havde noget af din energi

Og så er det jo specielt dejligt her op til jul,nu kan du spise lidt ekstra med god samvittighed

Anmeld

13. december 2010

TbCp

Pernilleh skriver:

Hvor er det bare fedt,stort tillykkeVille ønske jeg havde noget af din energi

Og så er det jo specielt dejligt her op til jul,nu kan du spise lidt ekstra med god samvittighed

Uhh energi er der ikke det store af, men efter at have mærket effekten af første gang træning, så tvinger jeg mig selv afsted... og hvis jeg en dag er lidt tung i rumpen så er Carsten god til lige at give et spark

Og ja, så er der lige plads til et ekstra stykke flæskesteg og lidt flere marcipansnitter

Anmeld

13. december 2010

Vinker

TbCp skriver:

1. uge i træningscenter + en smule ændring på madvaner.... hvilket er kommet helt af sig selv efter jeg er begyndt at træne.

Mandag klarede jeg kun 15 min på crosstraineren.... onsdag 22 min og fredag og søndag 25 min, hvor jeg fredag "løb" knap 3 km og søndag knap 4 km...

Ihhh det er fedt! Humøret er steget gevaldigt og jeg har det meget bedre med mig selv

Sådan Tina, hvor er du SEJ :o) Så dejligt for dig at være kommet godt i gang med at træne, og så endda her i december, juhuuuuu :o)

Jeg har også lige opdaget at jeg har tabt mig ca 2 kilo efter jeg er begyndt at løbe og passe lidt på hvad jeg spiser. Dog har det taget 2 mdr :p

Keep up the goooood work!

Anmeld

13. december 2010

anna-jonas

SUPER sejt gået......................og sidegevinsten er jo, at du får det bedre med humøret, og får mere energi.

Knus Mette

Anmeld

13. december 2010

sarahb

hvor er det bare mega sejt gået...

Anmeld

13. december 2010

Barbamama

Yeeeeaaaaj!!! Sådan Tina!!!

Anmeld

13. december 2010

ChatH

TbCp skriver:

ÅHHH gid det var mig der havde rygrad til det... Jeg er bare så slap og kager og cola smager PT bare alt for godt. skulle fandme tro jeg var gravid igen!!!

Anmeld

13. december 2010

Karo

Hvor er det bare flot Tina

Anmeld

14. december 2010

TbCp

Jeg er altså også rigtig stolt

Det må man gerne være ikke?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.