Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja, so overskriften lyder. Hvad giverjeres børn deres dagplejemor i julegave?
Søger lige lidt inspiration
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Lækker dessert kaffe og nougatnødder. Købt i specelbutik:-) Ville selv blive helt vild glad for det. Så det håber vi også at dagplejemor og mand gør.
julethe tror jeg
hvis specialbutikken ellers har det ... drikker ikke selv the men deres julekaffe er fantastisk.. så håber lidt på at de har julethe og den er lige så god dpmor drikker nemlig ikke kaffe
Her giver vi hende nogle lækre specialøl da jeg ved hun er ølelsker Altså på den gode måde
Michelle
serinasmor skriver: julethe tror jeg hvis specialbutikken ellers har det ... drikker ikke selv the men deres julekaffe er fantastisk.. så håber lidt på at de har julethe og den er lige så god dpmor drikker nemlig ikke kaffe
det var en god ide med julethe - Lærkes dagplejemor drikker nemlig heller ikke kaffe
Enhver speciel butik med respekt for sig selv har da julethe
Malthes mor skriver: Enhver speciel butik med respekt for sig selv har da julethe
tjaee ... men jeg er som inkarneret kaffedrikker slet ikke inde i the
men ja det har de vel
Vi har endnu en dagpleje mor til gode, men Madeleines sundhedsplejerske får en lille julenisse af os, som kan byde folk velkommen ved døren
jeg kender en af de andre mødre der har en datter gående i den samme dagpleje så vi har slået os sammen og købt et pandora led, med en lille barnevogn
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128