Takker til dem som har stemt :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

326 visninger
8 svar
0 synes godt om
13. december 2010

Low

Jeg har lige fået mail om at Alexander ligger i toppen i konkurrencen og han har derfor vundet ugen præmie. Jeg vil derfor lige takke jer som har hjulpet os . Han kan stadig vinde hoved præmien

Så tak tak tak . Det er lidt vildt for det er mega sjældent jeg har vundet noget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2010

Malthesmoar

Low skriver:

Jeg har lige fået mail om at Alexander ligger i toppen i konkurrencen og han har derfor vundet ugen præmie. Jeg vil derfor lige takke jer som har hjulpet os . Han kan stadig vinde hoved præmien

Så tak tak tak . Det er lidt vildt for det er mega sjældent jeg har vundet noget

Hva vandt i!?

Anmeld

13. december 2010

Ryberg

Hvordan ved man hvor man ligger?

har nemlig været med fra starten af, og har virkelig forsøgt at skrabe stemmer fra facebook og msn... har ikke rigtig turde fra baby.dk eller andre baby relaterede sider, da alle jo sikkert er med

Men fedt i har vundet noget

og hvad vandt i?

Anmeld

13. december 2010

Low

Malthesmoar skriver:

Hva vandt i!?

En spilpakke fra Krea Medie. Jeg aner ikke rigtig hvad det er faktisk

Anmeld

13. december 2010

Malthesmoar

Low skriver:

En spilpakke fra Krea Medie. Jeg aner ikke rigtig hvad det er faktisk

Fnis...Finder du ud af

Anmeld

13. december 2010

Low

KittyGirl skriver:

Hvordan ved man hvor man ligger?

har nemlig været med fra starten af, og har virkelig forsøgt at skrabe stemmer fra facebook og msn... har ikke rigtig turde fra baby.dk eller andre baby relaterede sider, da alle jo sikkert er med

Men fedt i har vundet noget

og hvad vandt i?

Det ved man ikke fordi så mener de at folk mister lysten til at være med hvis deres børn ligger i bunden.

Der stod bare i min mail at Alexander lå i toppen og derfor havde vundet Spilpakke fra krea medie.

Jeg har ikke været med fra starten og troede derfor ikke vi havde en chance. Men det kan da godt være du vinder hoved præmien så . Vi krydser fingere for os begge 

Anmeld

13. december 2010

Ryberg

Low skriver:

Det ved man ikke fordi så mener de at folk mister lysten til at være med hvis deres børn ligger i bunden.

Der stod bare i min mail at Alexander lå i toppen og derfor havde vundet Spilpakke fra krea medie.

Jeg har ikke været med fra starten og troede derfor ikke vi havde en chance. Men det kan da godt være du vinder hoved præmien så . Vi krydser fingere for os begge 

Hold da op hvor vildt

Hvad har du ellers gjort for det udover herinde?

Bare lige for at høre om jeg har været for doven

men ja kæmpe krydsede fingre.. deres hovedpræmie er bare.. næsten for vild altså!!

Anmeld

13. december 2010

Low

KittyGirl skriver:

Hold da op hvor vildt

Hvad har du ellers gjort for det udover herinde?

Bare lige for at høre om jeg har været for doven

men ja kæmpe krydsede fingre.. deres hovedpræmie er bare.. næsten for vild altså!!

Jeg har faktisk bare brugt facebook og så har jeg min status her som du kan se. Ellers har jeg ikke gjort andet faktisk . Ja hoved præmien er for fed

Anmeld

13. december 2010

Low

Malthesmoar skriver:

Fnis...Finder du ud af

Jeg tror også lige jeg googler det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.