Fucking kælling...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

646 visninger
8 svar
0 synes godt om
13. december 2010

Vingummien

Ja undskyld mig men er lige lidt oppe at køre.

Var nede ved lægen med Emil, og vi står og venter på falsk henter os hjem, vi har ventet knap en time og min tålmodighed er ved at løbe ud, og Emil er syg og hans tålmodighed er helt væk. Så kommer der en dame ned fra lægen af, og skal til at sætte sin lille datter i barnevogen, imens hun gør vognen klar stiller hun pigen ved siden af sig.

Jeg kigger på tlf for at se om falck har ringet og i det jeg gør det puffer Emil let til pigen så hun lander stille på sin numse, pigen reagere ikke på det, hun kigger bare på Emil rigtig nysgerrig. Jeg skynder mig at tage Emil væk og siger til ham at det er altså ikke oki, og det vil jeg ikke se igen.

Så vender pigens mor sig om og kigger på Emil og siger til EMIL: Pas på din møgunge til en dreng på 2 hva fanden sker der for hende.

Siger så meget hårdt: Hold da kæft med at sige sådan noget, og slet ikke når barnets mor selv har skældt barnet ud.

Hende: Jamen det er han jo

Mig: Det er han fandme ik, og venty til dit barn selv kommer i den alder, så prøver du det nok også.

Hende: nej det gør jeg nok ikke lige.

Mig: nej gør du nok ikke når du har så perfekte børn, men hold kæft en anden gang, sådan snakker man bare ikke til et barn.

Hende: blev rød i hovedet og skyndte sig at gå.

Funck jeg blev gal, sådan siger man ikke til et barn på 2 år kunne forstå hvis det havde været en teenager der havde puffet til hendes barn, en som forstår at det ikke er sjovt. Men en på 2 kalder man ikke en møgunder lige i hovedet. Og slet ikke når moren har sagt det ikke er oki at man gør det. og sådan noget finder børn på nogle gange. Emil er nok ikke den eneste der kan finde på at gøre det, især ikke når tålmodigheden er væk.

Ej jeg blev gal, fandme ikke nogle der skal kalde min unge en møgunge.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2010

Skouboe

Godt brølt, løve 

Anmeld

13. december 2010

Vingummien

Skouboe skriver:

Godt brølt, løve 

ja

Anmeld

13. december 2010

anna-jonas

Yeah.....................the pussygang in action. Åndsvage, selvfede kvindmenneske, der fortjente at få et skub også............

Anmeld

13. december 2010

sarahb

Hold da fast en møg so.... Hun har nok ikk fået noget et stykke tid

Anmeld

13. december 2010

JustAnotherName

Godt du fik sagt noget til hende .....ellers ville det helt sikkert have naget dig langt mere nu, hvis ikke hun havde fået svar på tiltale.
Og jeg er meget enig med dig - sådan siger man bare ikke til et lille barn!

Anmeld

13. december 2010

lion

Nej hvor frækt.

Nej hvor ville jeg selv blive sur og pist

Anmeld

13. december 2010

Vingummien

sarahb skriver:

Hold da fast en møg so.... Hun har nok ikk fået noget et stykke tid

Det kan være

Anmeld

13. december 2010

Vingummien

JustAnotherName skriver:

Godt du fik sagt noget til hende .....ellers ville det helt sikkert have naget dig langt mere nu, hvis ikke hun havde fået svar på tiltale.
Og jeg er meget enig med dig - sådan siger man bare ikke til et lille barn!

Ja det ville det godt nok have gjort

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.