hudpleje produkter til mænd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

541 visninger
8 svar
0 synes godt om
13. december 2010

SaNiNa

Hvad er godt og hvad er ikke så godt.

Tror min kære mand skal have sådan noget i julegave.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2010

Disa

Jeg gik i matas og spurte dem hvad der var godt, der var en masse gode ting, fik en dejlig boddy scrub med hjem til ham som han er helt vild med.

Anmeld

13. december 2010

MetteMe

Sanne og Nicklas skriver:

Hvad er godt og hvad er ikke så godt.

Tror min kære mand skal have sådan noget i julegave.

Jeg vil klart anbefale Dermalogica. De har en masse forskellig "starter kits" som du kan vælge alt efter din mands hudtype. De er desuden unisex i deres design og derfor ikke for feminine til en mand. 

Anmeld

13. december 2010

LotteN

ellers smut i body shop.

Jeg har endun ikke købt de mandlige produkter, men deres produkter til kvinder er da fantastiske, så mon ikke dem til mænd også er

Anmeld

14. december 2010

SaNiNa

LotteN skriver:

ellers smut i body shop.

Jeg har endun ikke købt de mandlige produkter, men deres produkter til kvinder er da fantastiske, så mon ikke dem til mænd også er

når ja det kunne være jeg skulle prøve at tage derind og se. De ved helt sikkert mere end mig

Anmeld

14. december 2010

Malthes mor

Cosmea - fåes på apoteket. Til både mænd og kvinder Super gode til begge køn

Anmeld

14. december 2010

Mussi30

Herhjemme bruger manden herre-serien fra L'oreal og er super glad for den

Ellers er Clarins herre-serie VIRKELIG også lækker (hvis han/du gider bruge den slags penge på det)

Jeg ville aldrig købe en unisex-serie, da der er enorm forskel på kvinde- og herrehud. Og man har derfor også brug for forskellige ting

Anmeld

14. december 2010

DK

Vær ops på at din mand kommer til at "lugte" af produkterne hvis der er parfume i! Jeg havde givet Mikkel noget herre-creme (da han VOLDsmurte sig med min dyre Ole Henriksen...) Men der var en "herre-parfume" i cremen og Mikkel lugtede bare af HELT fremmed mand når han havde det på, og ikke af "dejlig-Mikkel" som han plejede. Så nu er han tilbage og voldbruger af Ole Henriksen.

Men bedre det end at han lugtede "fremmed".  Men prøv dig frem og husk at dufte til cremerne inden du køber, eller købe en uden parfume!

Anmeld

14. december 2010

Mai-pigen

Jeg er enormt glad for produkterne fra Clinique til mig selv, ville helt sikkert give kæresten de samme produkter. Altså til mænd selvfølgelig....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.