pro. julebilleder.. hjælp mig?!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

724 visninger
18 svar
0 synes godt om
13. december 2010

Magsen

Vi var til fotograf her den o3. dec. og vi skal vælge et billede af vores pige som vi ikke skal bruge til noget (tager et billede om måneden indtil hun er 12 måneder (; )

- og så et billede vi vil give hendes bedsteforældre i julegave af os tre ... MEN hvad for'n et billede skal vi vælge??? synes det er sååå svært at finde det bedste billede, så tænkte i lige kunne hjælpe mig?

(btw så er jeg viiiirkelig ufotogen  som i jo kommer til at se på de første billeder af os 3)

kom så folkens sig jeres mening

http://www.framefoto.org/margret_heldarskar_1/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2010

LISBETH:-)

Jeg synes billede 31 er skønt

Ufotogen tsk tsk - come on!!!!!!!!!!!!!

Rigtig dejlige billeder alle sammen!!!!!!!!!!!!!!

Anmeld

13. december 2010

Hvem?

Maggieh skriver:

Vi var til fotograf her den o3. dec. og vi skal vælge et billede af vores pige som vi ikke skal bruge til noget (tager et billede om måneden indtil hun er 12 måneder (; )

- og så et billede vi vil give hendes bedsteforældre i julegave af os tre ... MEN hvad for'n et billede skal vi vælge??? synes det er sååå svært at finde det bedste billede, så tænkte i lige kunne hjælpe mig?

(btw så er jeg viiiirkelig ufotogen  som i jo kommer til at se på de første billeder af os 3)

kom så folkens sig jeres mening

http://www.framefoto.org/margret_heldarskar_1/

Fårk, nogle gode billeder - hvis du er ufotogen, så skal du hvert fald ikke se billeder af mig.....

Men jeg stemmer på billederne no. 25 og 31

Anmeld

13. december 2010

Dot D

Nr 3 og nr 23 synes jeg er gode billeder Det er de andre også, men de to faldt mig positivt i øjnene. Kan også godt lide det, hvor du kysser hende på hovedet, men din kæreste/mand skulle lige have kigget ned på jer, så var det det billede jeg havde valgt Og du er en køn pige, helt klart fotogen

Anmeld

13. december 2010

serinasmor

helt klart 30 eller 31

Anmeld

13. december 2010

Magsen

lisbeth2910 skriver:

Jeg synes billede 31 er skønt

Ufotogen tsk tsk - come on!!!!!!!!!!!!!

Rigtig dejlige billeder alle sammen!!!!!!!!!!!!!!

ja, det kan jeg også godt lide, men den lille laver et ret underligt ansigtsudtryk på det billede :b

ej jeg hader virkelig de første billeder og seriøst så er jeg faktisk chokeret over at jeg faktisk ser fotogen ud på nogle af dem

men stort tak

Anmeld

13. december 2010

Magsen

SanneBoe skriver:

Fårk, nogle gode billeder - hvis du er ufotogen, så skal du hvert fald ikke se billeder af mig.....

Men jeg stemmer på billederne no. 25 og 31

taak for det

hmm, igen 31 :p hehe

Anmeld

13. december 2010

Magsen

Dot D skriver:

Nr 3 og nr 23 synes jeg er gode billeder Det er de andre også, men de to faldt mig positivt i øjnene. Kan også godt lide det, hvor du kysser hende på hovedet, men din kæreste/mand skulle lige have kigget ned på jer, så var det det billede jeg havde valgt Og du er en køn pige, helt klart fotogen

tak for det

kan nemlig også godt lide det hvor jeg kysser hende, kæresten ser bare såå alvorlig ud :b hehe

mange tak for det

Anmeld

13. december 2010

Ryberg

Dejlige billeder !!!

Må også stemme 31... det er *********** godt !!!

Anmeld

13. december 2010

Magsen

serinasmor skriver:

helt klart 30 eller 31

hmm, der er vidst enighed om billede 31

tak for svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.