Afslutnig på efterlystning..nogen der ved hvem denne fyr er!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

429 visninger
1 svar
0 synes godt om
13. december 2010

GuldklumpenEmma

Hej alle.

Nu vil JEG som var opretter på denne tråd gerne SELV ha lov af afslutte, MED Jespers tillades. ( Har lige snakket med vedkommende og forklaret det hele og han er indforstået med det hele)

Sagen er afslutten, og er meget ked af at Jesper blev hængt ud som en arrogant person hvilket han IKKE er, han har i denne sag været meget behjælplig og ærlig.

Og til alles information er JESPER IKKE FREDERIK.  Den eneste sammenhæng mellem disse 2 personer er at Jespers billeder er blevet misbrugt af en person som ligner Jesper meget, men IKKE er Jesper.

Så alt i alt er jeg glad for udfaldet, altså at jeg fik bekræftet Frederik ikke er den han har udgivet sig for at være. Og at jeg fik snakket med manden på billederne, så det hurtigt blev bekræftet at der ikke er nogen sammenhæng mellem de 2 personer.

Men men men når det så er nævnt... ER JEG MEGET KED AF JESPER ER BLEVET HÆNGT UD PÅ DEN MÅDE HAN ER...

Det der i vores samtale mellem mig, Jesper og ja en 3 person blev diskuterert lørdag aften, er Jepers optræden i en anden sammenhæng altså under sit eget navn på nettet og  ja lidt min sag om Frederik og da de ting så er blevet blandet sammen har jeg så fået sagt tingende lidt forkert så de er blevet misforstået.... Hvilket JEG selvfølgelig undskylder.

Kan som afslutning kun sige mange tak for alles hjælp og ja ønsker alle  alt det bedste fremover.

Mvh Laila

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2010

GuldklumpenEmma

Er der nogen kommentar eller ja noget andet kan i rette henvendelse til mig i min postkasse.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.