Ondt i ryggen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

778 visninger
12 svar
0 synes godt om
13. december 2010

mortilnoahogmelina

Piger kan i hjælpe mig .

Jeg har simpelthen så ondt i hele højre side . helt oppe fra nakken og hele vejen ned i min balle ??

Jeg lider af bækkenløsning , men detføles ikk som om det er det .

Jeg har meget svært ved at sidde ned overhovedet uden det gør ondt , mest i midten af ryggen ?? - som som har en ide om hvad det kunne være .

Selv når jeg trækker vejret gør det ondt .

Jeg er 37+3 idag .

Knus Pernille

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2010

mortilnoahogmelina

Slet ingen som har en ide ??

Anmeld

13. december 2010

Frk. Himmelblå

Jeg tænker, at når du er så langt henne, som du er, så kan det sagtens være den lille (efterhånden store), der trykker godt og grundigt på nogle nerver. Eller muskler for den sags skyld. Kunne også være iskiasnerven, som bliver belastet. 

Har du prøvet, om en varmepude kan hjælpe lidt?

God bedring!

Anmeld

13. december 2010

mortilnoahogmelina

SeptemberBaby skriver:

Jeg tænker, at når du er så langt henne, som du er, så kan det sagtens være den lille (efterhånden store), der trykker godt og grundigt på nogle nerver. Eller muskler for den sags skyld. Kunne også være iskiasnerven, som bliver belastet. 

Har du prøvet, om en varmepude kan hjælpe lidt?

God bedring!

Nej ikk enndu , jeg har kun tænkt tanken , men da jeg er første gangs gravid , og ikk ved såå meget igen om de forskellige ting , ville jeg lige høre om der var nogen af jer her inde som vidste noget om det .

For min første tanke er jo os at deter min bækkenløsning der spiller meget ind her - Men skal heldigvis til jordmore imorgen , så må lige høre hende os

For det er da slet ik rart det her . - samtidig synes jeg os han er ret stille der inde idag ?? hmm , mon jeg skulle være lidt bekymret eller om det bare r fordi pladsen er lidt trang efterhånden ??

Tusinde tak .

Anmeld

13. december 2010

Frk. Himmelblå

Pernille08 skriver:

Nej ikk enndu , jeg har kun tænkt tanken , men da jeg er første gangs gravid , og ikk ved såå meget igen om de forskellige ting , ville jeg lige høre om der var nogen af jer her inde som vidste noget om det .

For min første tanke er jo os at deter min bækkenløsning der spiller meget ind her - Men skal heldigvis til jordmore imorgen , så må lige høre hende os

For det er da slet ik rart det her . - samtidig synes jeg os han er ret stille der inde idag ?? hmm , mon jeg skulle være lidt bekymret eller om det bare r fordi pladsen er lidt trang efterhånden ??

Tusinde tak .

Hej igen,

Dejligt med JM i morgen. Så kan hun berolige dig lidt, og måske komme med et par gode råd.

Varmepude virker i øvrigt ganske godt for mig. På lavt blus og ikke for længe ad gangen, men bare sådan at musklen bliver lunet lidt. Og så op med benene imens .

Jeg tror, du har ret i, at der er mere stille i maven, nu hvor der bliver trangt med plads. Sådan er det i hvert fald her .

Jeg er selv 38+5 og "andengangsfødende", som der jo så fint hedder.

Anmeld

13. december 2010

mortilnoahogmelina

SeptemberBaby skriver:

Hej igen,

Dejligt med JM i morgen. Så kan hun berolige dig lidt, og måske komme med et par gode råd.

Varmepude virker i øvrigt ganske godt for mig. På lavt blus og ikke for længe ad gangen, men bare sådan at musklen bliver lunet lidt. Og så op med benene imens .

Jeg tror, du har ret i, at der er mere stille i maven, nu hvor der bliver trangt med plads. Sådan er det i hvert fald her .

Jeg er selv 38+5 og "andengangsfødende", som der jo så fint hedder.

Jamen , det må jeg da helt sikkert lige få prøvede så , for det her er da virkelig snart ikk til at holde ud .

jeg kan ikk ligge ned jeg kan ikk sidde op jeg kan faktisk ingenting uden at det er ubehageligt

Jeg håber så emget jordmoren kan berolige mig imorgen

Ihh , hvor dejligt så godt du snart har termin - herligt -

Anmeld

13. december 2010

Frk. Himmelblå

Men tænker forresten lige, at du for en sikkerheds skyld hellere må drikke godt med vand/væske, - da det muligvis godt kunne være din nyrer, der var lidt belastede. - Spørg JM om det i morgen. Og så må du lige finde dig i, at skulle op EKSTRA ekstra mange gange og tisse i nat....  

Ikke for at forskrække dig! Behøver slet ik' være noget særligt. Men det ER jo sæson for nyrebetændelse, og vi (høj)gravide kører i forvejen organerne på fuld damp .

Anmeld

13. december 2010

mortilnoahogmelina

SeptemberBaby skriver:

Men tænker forresten lige, at du for en sikkerheds skyld hellere må drikke godt med vand/væske, - da det muligvis godt kunne være din nyrer, der var lidt belastede. - Spørg JM om det i morgen. Og så må du lige finde dig i, at skulle op EKSTRA ekstra mange gange og tisse i nat....  

Ikke for at forskrække dig! Behøver slet ik' være noget særligt. Men det ER jo sæson for nyrebetændelse, og vi (høj)gravide kører i forvejen organerne på fuld damp .

Tusinde tak , det vil jeg lige høre JM om imorgen så

Og tusinde tak for svar Dejligt du lige ville bruge lidt tid og gode råd

Anmeld

13. december 2010

Frk. Himmelblå

Pernille08 skriver:

Tusinde tak , det vil jeg lige høre JM om imorgen så

Og tusinde tak for svar Dejligt du lige ville bruge lidt tid og gode råd

Var så lidt! 

-Og kan du så få benene op!

Anmeld

14. december 2010

Frk. Himmelblå

Pernille08 skriver:

Piger kan i hjælpe mig .

Jeg har simpelthen så ondt i hele højre side . helt oppe fra nakken og hele vejen ned i min balle ??

Jeg lider af bækkenløsning , men detføles ikk som om det er det .

Jeg har meget svært ved at sidde ned overhovedet uden det gør ondt , mest i midten af ryggen ?? - som som har en ide om hvad det kunne være .

Selv når jeg trækker vejret gør det ondt .

Jeg er 37+3 idag .

Knus Pernille

Noget nyt efter JM-besøg i dag?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.