Risen skriver:
Frygter I terror i højre grad nu? - Her tænker jeg efter bomberne i Stockholm. Jeg synes pludselig det er kommet tæt på. Hvordan påvirker det jer? og hvad med jeres hverdag?

Næhh jeg frygter intet, men nu bor jeg også i en mindre by. Kunne da forestille mig at de der bor i større byer, måske også har en større frygt. Men under alle omstændigheder, så synes jeg ikke man skal lade frygten styre ens liv. Altså, man kan jo også få en tagsten i hovedet og dø af det, og det får os jo ikke til at bure os inde derhjemme. Hvis jeg hver gang jeg forlod hjemmet, skulle frygte noget der måske (og nok temmeligt usandsynligt) ville ske, jamen så ville jeg da blive vanvittigt.
Så uanset om jeg bor i den lille by jeg nu engang bor i, eller at jeg boede i en storby, så ville jeg fortsætte med at leve på den måde jeg nu engang gør, uden hele tiden at tænke på, hvad der kunne ske.
Så nej det påvirker mig ikke det mindste. Selvfølgelig får jeg det dårligt over at noget sådan faktisk sker, og føler med de mennesker, der bliver berørt af det. Men jeg kan ikke lade det styre mit liv 
Anmeld